  • 1. Data: 2005-09-14 14:33:04
    Temat: prawomocnośc przysądzenia
    Od: "Noranda" <n...@i...pl>

    Fachowców proszę o opinię w sprawie etapów licytacji nieruchomości:

    Wreszcie otrzymałem z sądu postanowienie o przysądzeniu nieruchomości dla
    nabywcy . Dokument ten w otrzymałem w fazie przed uprawomocnieniem.
    /Postanowienie ma datę 22.07br, a dokument otrzymałem ze zwrotką 01.08 /
    Z niecierpliwością czekałem na uprawomocnienie się tego postanowienia.
    Informację z sekretariatu -że jest uprawomocnienie -otrzymałem dopiero
    14.09.br
    Pytanie:
    Czy administrator działający w imieniu wspólnoty- wierzyciela ma dostać
    dokument o zmianie właściciela lokalu;
    - z wlasnej inicjatywy w sądzie,
    - od nowego wlaściciela ,
    - czy od byłego właściciela.
    Wszystko to w kontekście zapisu Art 999kpc lub jeszcze innych. Których?
    Z gory dziękuję Noranda

  • 2. Data: 2005-09-14 16:43:23
    Temat: Re: prawomocnośc przysądzenia
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Noranda napisał(a):
> [...]
    > - od nowego wlaściciela ,
    > - czy od byłego właściciela.
    > Wszystko to w kontekście zapisu Art 999kpc lub jeszcze innych. Których?

    Nowy właściciel z uwagi na swój interes prawny powinien jak najszybciej
    zawiadomic o tym fakcie zarządcę.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2005-09-14 17:20:39
    Od: "Noranda" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    /....../
    > zawiadomic o tym fakcie zarządcę.
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał
    Dziękuję. Nie rozumiem dlaczego takiego kroku oczekuje ode mnie
    administrator, ale to juz nieważne.

  • 4. Data: 2005-09-14 19:33:17
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Noranda napisał(a):

    > Dziękuję. Nie rozumiem dlaczego takiego kroku oczekuje ode mnie
    > administrator, ale to juz nieważne.

    Przecież administrator musi wiedzieć kto jest właścicielem i przed kim
    ma składać sprawozdanie ze swojej działalności.

    Michał

  • 5. Data: 2005-09-16 16:48:03
    Od: "Noranda" <n...@i...pl>

    Dzięki Mecenasie
    > Przecież administrator musi wiedzieć kto jest właścicielem i przed kim
    > ma składać sprawozdanie ze swojej działalności.
    > Michał
    Zgadzam sie z Tobą Michale
    ale Krakowski Sąd rozwiązal to jeszcze bardziej elegancko:
    Po uprawomocnieniu sie przysądzenia wysyła do wszystkich stron sprawy
    Zawiadomuienie o zmianie właściciela bn ieruchomości a więc i do
    administracji-
    prawnego przedstapwiciela wspólnoty.
    Pozdrawiam = Noranda