  • 1. Data: 2005-07-11 21:11:50
    Temat: prawo autorskie
    Od: ZaaR <m...@w...pl>

    Witam,

    Mam następujące pytanie odnośnie prawa autorskiego:
    Jeżeli ktoś wykorzystał mój pomysł to czy mogę go za to pozwać?
    Cała sytuacja wyglądała tak:
    Zebraliśmy się w kilka osób i mieliśmy zrobić biznes na podstawie mojego
    pomysłu, dogadaliśmy warunki na jakich będzie odbywała się współpraca
    ale nie spisaliśmy formalnej umowy.
    Posiadam naszą korespondencję z której jasno wynika, że to był mój
    pomysł. Ten fakt potwierdzą inne osoby łącznie z osobnikami którzy chcą
    mnie teraz wykiwać.
    Teraz dostałem do podpisania umowę z której wynika, że tracę prawie
    wszystkie prawa do mojego pomysłu :(
    Czy w związku z tym mogę jakoś dochodzić swoich praw?

    Pozdrawiam,
    Muerto

  • 2. Data: 2005-07-11 22:43:47
    Temat: Re: prawo autorskie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <daunku$o5c$1@nemesis.news.tpi.pl>, ZaaR wrote:
> [...]
    > Zebraliśmy się w kilka osób i mieliśmy zrobić biznes na podstawie mojego
    > pomysłu, dogadaliśmy warunki na jakich będzie odbywała się współpraca

    Tego nie chroni prawo autorskie.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2005-07-11 23:46:25
    Od: Muerto <m...@w...pl>

    > Tego nie chroni prawo autorskie.

    Czyli nie mam żadnej możliwości obrony przed takimi "przyjaciółmi"?
    Oni sami przyznają że to moje dzieło.

  • 4. Data: 2005-07-12 09:17:26
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Muerto [Tue, 12 Jul 2005 01:46:25 +0200]:

    > Czyli nie mam żadnej możliwości obrony przed takimi
    > "przyjaciółmi"?
    > Oni sami przyznają że to moje dzieło.

    Sprzedaj to szybko jakiejkolwiek innej firmie i niech
    oni sie dalej martwia.

    Kira

  • 5. Data: 2005-07-12 09:18:11
    Od: Kira <c...@-...pl>

> [...]

    > "przyjaciółmi"?
    > Oni sami przyznają że to moje dzieło.

    Sprzedaj to szybko jakiejkolwiek innej firmie i niech
    oni sie dalej martwia. Koledzy znaczy. Nie ta firma.

    Kira