  • 1. Data: 2005-04-27 10:09:42
    Temat: prawo, a ochrona danych osobowych i piractwo
    Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl>

    Witam!!

    zastanawia mnie pewien fakt, ktory poruszyl mnie dzis
    i nie daje mi spokoju...
    a mianowicie chodzi o udostepnianie danych os. przez ISP
    policji.
    z tego co wiem zeby ISP wydal moje czy kogokolwiek innego
    dane adresowe, policja powinna miec nakaz.
    a wczoraj na jednym z bydgoskich osiedli komputery
    stracilo 10uzytkownikow i jakies 1500cd
    oczywiscie nie popieram piractwa za bardzo,
    choc kazdy z nas ma z nim styk, ale panowie z policji
    weszli do mieszkan podejrzanych tylko za okazaniem legitymacji.
    wiec nakazu nie mieli.
    i teraz jeszcze jedna rzecz. jeden z moich kolegow twierdzi
    ze jesli popelniam przestepstwo to ISP moze wydac moje dane bez
    nakazu a co jeszcze looknac w logi serwera bez nakazu?!?!
    a sprawa jest dosc dziwna, poniewaz przy duzych sieciach
    nie wszyscy userzy maja zew. IP wiec jedynie co mozna
    zrobic to namierzyc ISP a nie danego uzytkownika ktory
    posiada wewnetrzne IP.

    kodeks troszke przejzalem ale nic ciekawego sie nie doszukalem
    moze ktos z Was pomoze??

    pozdr
    --
    ..::YazOO::..