  • 1. Data: 2003-05-08 06:47:19
    Temat: Re: prawa do kodow zrodlowych
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > czy przejscie praw autorskich na zamawiajacego obliguje mnie
    > do wydania mu kodow zrodlowych programu?

    Nie.

    > czy mysialaby byc na ten temat osobna wzmianka w umowie (umowa
    > o dzielo)?

    Tak.

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!

  • 2. Data: 2003-05-08 07:36:51
    Temat: prawa do kodow zrodlowych
    Od: "Paul" <a...@i...pl>

    czy przejscie praw autorskich na zamawiajacego obliguje mnie do wydania mu
    kodow zrodlowych programu?
    czy mysialaby byc na ten temat osobna wzmianka w umowie (umowa o dzielo)?

    Albert

  • 3. Data: 2003-05-09 10:38:54
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    > czy przejscie praw autorskich na zamawiajacego obliguje mnie do wydania mu
    > kodow zrodlowych programu?
    > czy mysialaby byc na ten temat osobna wzmianka w umowie (umowa o dzielo)?

    Z praktyki wiem że jeżeli realizujesz projekt na konkretne zlecenie
    zamawiającego to nabywa on również prawa do kodów źródłowych. Jezeli z jakis
    powodow chcesz utrudnic zycie swojemu kliemtowi to istnieja programy tzw
    "obrzydzacze kodu" zmniejszajace jego czytelnosc.

    Sebasto