-
1. Data: 2002-02-26 11:22:43
Temat: poserwisowy test
Od: "Grzegorz G." <s...@w...pl>
Mam monitor na gwarancji, ktory chce zawiezc do punktu sprzedazy (jest to
hurtownia komputerowa) z powodu wad (geomatria, kolory).
Czy przy odbiorze monitora beda mial prawo do sprawdzenia czy jest on
calkowicie pozbawiony w/w wad (podlaczyc do komputera i zobaczyc)? Dodam,
ze hurtownia ta znajduje seie w sporej odleglosci od mojego miejsca
zamieszkania, a pojade tam specjalnie w tej sprawie.
_____________________
Grzegorz G.
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ustawa o dostępności: banki bardziej wrażliwe na konsumenta
-
Podróże lotnicze w niestabilnych czasach. Prawa pasażera i odszkodowania za lot - praktyczny poradnik
-
Bezprawne podwyżki czesnego na Uniwersytecie SWPS i Politechnice Lubelskiej?
-
Nowe regulacje od 1 czerwca 2025: Jak zmieni się zatrudnianie cudzoziemców w Polsce?