  • Data: 2008-07-21 09:02:10
    Temat: pomysł sąsiada na dom pogrzebowy...
    Od: "Marek K." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam takie pytanko. Sąsiad postanowił wybudować dom pogrzebowy, a mi i
    wszystkim wokół (bez wyjątków) jakoś tak ciężko psychicznie przechodzi
    idea budowania czegoś takiego 10 m od mojego domu. Można jakoś prawnie
    powiedzieć NIE takiemu pomysłowi za moim płotem? Może jakąś petycja pod
    ktorą podpiszą się wszyscy sąsiedzi? I jak to w ogóle może wyglądać
    ponieważ totalnie nie wiem jak to ugryźć i gdzie ewentualnie się z czymś
    takim zgłosić.

    Dziękuję serdecznie za wszelkie sugestie i pomysły, pozdrawiam
    Marek K.