  • Data: 2008-07-22 00:50:33
    Temat: Re: pomysł sąsiada na dom pogrzebowy...
    Od: "Marek K." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > IMVHO trzeba zacząć od pytania "o co chodzi".
    > Bo w wątku przewinęły się już trzy RÓZNE przedsiębiorstwa związane
    > z pogrzebem:
    > - kostnica (jak rozumiem przez przypadek się przewinęła)
    > - firma pogrzebowa, załatwiająca formalności, sprzedająca trumny
    > itepe
    > - firma organizująca *u siebie* stypy i inne uroczystości.

    chodzi o firmę prowadzącą stypy itp.. czyli dom pogrzebowy, stad
    zaczynały by się "pielgrzymki" na cmentarz. Handel trumnami itd. to
    dodatek - to mi nie przeszkadza. Mi chodzi o zmarłych. Całe te masy
    ludzi i ten klimat, i powage sytuacji. W koncu każdy zmarły to jest
    poważna sprawa i wymaga szacunku. Coś takiego za płotem odmieni całe
    moje "sąsiedzkie" życie. Dla mnie osobiście to jednak jest problem.
    Choćby ze względu na radosne dzieciaki biegające po ogrodzie...
    wybrazcie sobie takie zderzenie dwoch rzeczywistosci... bo ja nie potrafie.

    > Jak dla mnie różnica istotna.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    rowniez pozdrawiam
    Marek