  • Data: 2008-07-21 18:33:18
    Temat: Re: pomysł sąsiada na dom pogrzebowy...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Jul 2008, Animka wrote:

    > Firma mieści się w domku czworaku, na dużym osiedlu w Wilanowie.
    > Wszystko załatwili, wszystkim się zajęli, łącznie z wieńcami. Odebrali ojca z
    > kostnicy przy szpitalu, zawieżli do kościoła ładną limuzyną. Elegancko ubrani
    > młodzi, przystojni panowie. Potem zanieśli trumnę z kościoła na cmentarz.
    > Pogrzeb mojego ojca był ok. i wcale nie kosztował drożej niż w jakimś
    > państwowym przedsiebiorstwie.

    IMVHO trzeba zacząć od pytania "o co chodzi".
    Bo w wątku przewinęły się już trzy RÓZNE przedsiębiorstwa związane
    z pogrzebem:
    - kostnica (jak rozumiem przez przypadek się przewinęła)
    - firma pogrzebowa, załatwiająca formalności, sprzedająca trumny
    itepe
    - firma organizująca *u siebie* stypy i inne uroczystości.

    Jak dla mnie różnica istotna.

    pzdr, Gotfryd