  • 1. Data: 2003-10-20 21:00:10
    Temat: podania, wnioski, pozwy itp.
    Od: "Tadeusz Klinger" <t...@o...pl>

    Witam użytkowników grupy dyskusyjnej!
    Jeśli macie problem wymagający sporządzenia pisma, podania, wniosku, pozwu,
    wypełnienia formularza owiedźcie moją stronę internetową
    http\\twojprawnik.prv.pl

  • 2. Data: 2003-10-20 21:57:11
    Temat: Re: podania, wnioski, pozwy itp. ALE PLATNE 30 ZL :-((((
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Tadeusz Klinger" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pozwu,
    > wypełnienia formularza owiedźcie moją stronę internetową

    My tutaj tez to potrafimy... ale za darmo!

    BTW zakladam ze nie jestes radca/adwokatem?

  • 3. Data: 2003-10-20 22:57:07
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

    > My tutaj tez to potrafimy... ale za darmo!

    A ja mam takie pytanie z ciekawosci: Czy moge zamowic jakies podanie via
    e-mail, przepisac je sobie a nastepnie zwrocic bez podania przyczyny - umowa
    poza siedziba???

    Pozdrawiam
    Jarek

    PS. Osobiscie opanowalem sztuke pisania, ale tak z ciekawosci pytam...

  • 4. Data: 2003-10-21 04:57:17
    Temat: Re: SPAM, podania, wnioski, pozwy itp.
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Tadeusz Klinger" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:bn1icl$rcr$1@news.onet.pl

    > Witam użytkowników grupy dyskusyjnej!

    Pocałuj się w... zadek. :)

    > Jeśli macie problem wymagający sporządzenia pisma, podania, wniosku,
    > pozwu, wypełnienia formularza owiedźcie moją stronę internetową

    Jak prawnik pownieneś wiedzieć iż Twój post jest
    *chamskim_bezczelnym_komercyjnym spamem*
    Jako prawnik (pseudoprawnik?) poczytaj ustawę:
    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/409_u.htm

    > http\\twojprawnik.prv.pl

    Cóż z Ciebie za prawnik skoro nawet własnego adresu
    porządnie podać nie umiesz?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Bezpieczniej jest mieć ptaka w ręku niż nad głową."

  • 5. Data: 2003-10-21 20:13:46
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ja mam takie pytanie z ciekawosci: Czy moge zamowic jakies podanie via
    > e-mail, przepisac je sobie a nastepnie zwrocic bez podania przyczyny -
    umowa
    > poza siedziba???

    A myślisz, ze takie pismo to towar? Osobiście się skłaniam do poglądu, że
    raczej usługa.

    Depi.

  • 6. Data: 2003-10-21 20:14:24
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/409_u.htm

    > Cóż z Ciebie za prawnik skoro nawet własnego adresu

    LOL

    ha ha

    :-))))