  • 1. Data: 2003-09-20 18:17:49
    Temat: pisze referat - prosze o pomoc
    Od: "Paweł Słowik" <c...@p...onet.pl>

    Witam!
    Pisze referat pt. "Warunki sanitarno-higieniczne w miejscu pracy" i szukam w
    sieci materialow na ten temat, ale jakos nie wiem gdzie szukac, a slaby
    jestem jeszcze w wyszukiwaniu bardziej zawilych rzeczy.
    Czy ktos z Panstwa moglby mi podac (na priv) adresy stron na ktorych moglbym
    znalezc dokladne przepisy dotyczace warunkow sanitarno-higienicznych w
    miejscu pracy?
    Dodam jeszcze ze jestem uczniem Medycznego Studium Masazu Leczniczego i
    glownie interesuja mnie uwarunkowania prawne dotyczace sluzby zdrowia

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.
    Pawel Slowik
    c...@p...fm