  • 1. Data: 2008-07-17 18:14:12
    Temat: pełnomocnitwo
    Od: "fourmi" <f...@g...pl>

    Czy żona może z urządu byc moim pełnomocnikiem?
    Mam taką sprawę, że aktualnie znajduję się daleko od miejsca zamieszkania, a
    koniecznie muszę rozwiązac umowę z dostarczycielem internetu. Czy może to
    zrobic moja żona bez notarialnego upoważnienia? (umowa jest spisana tylko dla
    mnie).
    W jakich sytuacjach współmałżonek jest pełnomocnikiem?

  • 2. Data: 2008-07-17 18:17:22
    Temat: Re: pełnomocnitwo
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    fourmi pisze:
> [...]
    > mnie).
    > W jakich sytuacjach współmałżonek jest pełnomocnikiem?

    jak mu się udzieli pełnomocnictwa :)
    można to zrobić też ustnie
    poza tym art.29 kodeksu rodzinnego i opiekuńczego
    tylko nie wiem czy kogoś przekonasz...

    KG

  • 3. Data: 2008-07-17 18:17:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    fourmi pisze:

    > Czy żona może z urządu byc moim pełnomocnikiem?

    "urządu" ?? Nie ma pełnomocnictwa z urzędu.

    > Mam taką sprawę, że aktualnie znajduję się daleko od miejsca zamieszkania, a
    > koniecznie muszę rozwiązac umowę z dostarczycielem internetu.

    Art. 29 krio.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 4. Data: 2008-07-17 19:34:02
    Od: "nur.asa" <x...@x...pl>

    > koniecznie muszę rozwiązac umowę z dostarczycielem internetu. Czy może to

    Za potw. odbioru zgdonie z kc i nie musisz nigdzie chodzić