  • 61. Data: 2009-07-22 14:26:42
    Temat: Re: parkowanie na prywatnym terenie a zablokowanie pojazdu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piter" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h476q1$rkr$1@pyro.tvk.wroc.pl...

    > wiesz nie wszystko jest perfekcyjnie opisane, tam np nie ma oznaczony
    > miejsc nawet dla samochodów, baaa słupki takie podnoszone ustawione są na
    > kawałku betonu a dalej klepisko więc postawiłem na równie wartościowym
    > miejscu parkingowym, właszcza że wcześniej były zalecenia tam stawać.

    U mnie w mieście główne skrzyżowanie miało wcześniej sygnalizacje świetlną a
    tereaz jest rondem.
    Zasady i zalecenia się zmieniają;))

    > Dlatego czasem trzeba użyć mózgu i nie być chujem, ale to już przypadlość
    > naszego narodu

    Jednak robiąc szkic sam zaznaczyłeś gdzie są miejsca parkingowe itp. Więc
    nie jest tak że nie wiedziałeś że teren miedzy słupkami to nie parking.
    Zgadzam sie z Toba. Wszędzie trzeba używać mózgu i szanować wolę innych
    ludzi- szczególnie jesli się jest na ich terenie to wypada przestrzegać
    zasad tam obowiazujacych.

    Krzysiek

  • 62. Data: 2009-07-22 14:27:29
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    > skoro taki sam to powinien mieć możliwość nawet jak są

    A to niekoniecznie. Bo skuter na miejscu dla auta stanie, ale auto na
    miejscu skutera już nie.
    Co innego, gdyby wszystkie miejsca dla skuterów okazały się zajęte.

  • 63. Data: 2009-07-22 14:29:30
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

> [...]
    > Zgadzam sie z Toba. Wszędzie trzeba używać mózgu i szanować wolę innych
    > ludzi- szczególnie jesli się jest na ich terenie to wypada przestrzegać

    super a jak mi później stweirdził żeby przejechać przez palarnię i
    zaparkować koło stojaka na rowery ? to samochodem też tam mogę wjechać ? bo
    tam jest miejsce parkingowe

  • 64. Data: 2009-07-22 14:31:06
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Baloo" <n...@o...eu> napisał w wiadomości

    > I miał nadzieję, że tam właśnie będą wszyscy parkować.
    > Jego błąd, że nie napisał wyraźnie "Zakaz parkowania" przy tych słupkach,
    > ale widocznie liczył na inteligencję parkujących, którzy widząc słupki nie
    > będą stawać w tym miejscu.

    no że auta tam nie będą parkować bo sie nie mieszczą i wystają na jezdnię

    > A jak to się ostatecznie skończyło? Odzyskałeś skuter?

    tak ochroniarz łaskawie odpiął

  • 65. Data: 2009-07-23 07:53:59
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > no że auta tam nie będą parkować bo sie nie mieszczą i wystają na jezdnię

    Widocznie miał też na mysli skutery itp skoro Twój kazał usunąć.

    Krzysiek