  • 1. Data: 2003-04-16 20:23:05
    Temat: opinie, umowy, pisma itp.
    Od: "Katarzyna Piechota" <k...@p...fm>

    Młody prawnik z dwuletnim doświadczeniem w dużej kancelarii prawnej
    sporządzi opinię, projekty umów, pism procesowych. Duże doświadczenie w
    zakresie znajomości prawa handlowego, gospodarczego przepisów ustawy o KRS
    (zwłaszcza rejestracja społek). Znajomość angielskiego i niemieckiego.
    kontakt: k...@p...fm lub g...@w...pl
    Tomasz

  • 2. Data: 2003-04-16 20:37:13
    Temat: Re: opinie, umowy, pisma itp.
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 16 Apr 2003 22:23:05 +0200, "Katarzyna Piechota"
    <k...@p...fm> zakodował:

    >zakresie znajomości prawa handlowego, gospodarczego przepisów ustawy o KRS

    A co prawo mówi o reklamie prawników??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-04-16 22:02:18
    Od: b...@T...ho.pl (Pawel Baranowski)

    Kaizen <x...@c...sz> napisal
    <q...@4...com>:

    >Pieknego dnia Wed, 16 Apr 2003 22:23:05 +0200, "Katarzyna Piechota"
    ><k...@p...fm> zakodowal:

    >A co prawo mówi o reklamie prawników??

    nie wspomina już o tym, że mgr prawa bez aplikacji nie może świadczyć
    usłyg pomocy prawnej ... (chyba że jest wykładowcą na wyższej uczelni)

    --
    Przed odpowiedzia skasuj slowo "TNIJ"

    www.ekonomia.ho.pl

  • 4. Data: 2003-04-17 05:35:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 16 Apr 2003 22:02:18 GMT, b...@T...ho.pl (Pawel
    Baranowski) zakodował:

    >nie wspomina już o tym, że mgr prawa bez aplikacji nie może świadczyć
    >usłyg pomocy prawnej ... (chyba że jest wykładowcą na wyższej uczelni)

    Czy oby na pewno zrozumiałeś pytanie? Ja pytałem nie o świadczenie,
    tylko o reklamowanie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-04-17 10:48:51
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Zakaz reklamowania po prawdzie dotyczy tylko korporacji. Każdy inny może się
    ogłaszać, że wypełnia formularze i pisze "podania" :)) czy pisze umowy.
    Tylko nich nie pisze, że świadczy "pomoc prawną".

    Ogłoszenie delikwenta mozna traktować co najwyżej w kategoriach naruszenia
    netykiety i zaśmiecania grupy...
    pozdrawiam
    Radek

  • 6. Data: 2003-04-17 16:11:42
    Od: von Rutkov <r...@w...pl>

    Użytkownik Milamber napisał:

    > Ogłoszenie delikwenta mozna traktować co najwyżej w kategoriach naruszenia
    > netykiety i zaśmiecania grupy...

    sam naruszasz netykietę nie odpowiadając pod postem
    ludzie czytajcie regulaminy jak już doradzacie komuś
    (jako prawnicy{ew. przyszli} macie to chyba we krwi :-D)
    zresztą co jo godom, co jo godom - sam zaśmiecam grupę

    pozdrowienia
    von Rutkov

  • 7. Data: 2003-04-18 08:38:42
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@f...ID.PL_a.to.usun>

    Kiedyś tam Milamber oznajmił/a (świadomie):

    > Zakaz reklamowania po prawdzie dotyczy tylko korporacji. Każdy inny może się
    > ogłaszać, że wypełnia formularze i pisze "podania" :)) czy pisze umowy.
    > Tylko nich nie pisze, że świadczy "pomoc prawną".

    czy ja wiem...

    zobacz co mogą adwokaci i radcowie,
    jest tam też o tym, że nie może tego nikt inny

    pozdrowienia

    marcin