  • 1. Data: 2003-10-25 12:45:50
    Temat: odzyskanie kasy
    Od: "Janusz Wysocki" <j...@s...pl>

    Jak odzyskać należności zapłacone za kredytobiorcę? Próbowałem w
    kaczmarski-inkaso, ale są bezskuteczni.
    Janusz

  • 2. Data: 2003-10-25 12:52:39
    Temat: Re: odzyskanie kasy
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > Jak odzyskać należności zapłacone za kredytobiorcę? Próbowałem w
    > kaczmarski-inkaso, ale są bezskuteczni.
    > Janusz

    A ile im zdazyles zaplacic (z ciekawosci) ?

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 3. Data: 2003-10-25 12:56:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Janusz Wysocki" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Jak odzyskać należności zapłacone za kredytobiorcę? Próbowałem w
    > kaczmarski-inkaso, ale są bezskuteczni.

    Jeśli ma jakiś majątek lub pracuje/ostrzymuje świadczenia z ZUS lub KRUS, to
    można wytoczyć mu proces o zapłatę.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2003-10-25 16:19:44
    Od: "???" <s...@p...onet.pl>

    Trzeba było zapytać na grupie o Kaczmarski inkasso. Nie musiłbyś płacić. To
    samo dotyczy OPTIMAL INKASSO (vel EURO INVEST ) z Legnicy.
    Poszukaj dobrego adwokata i wtedy masz szanse.

  • 5. Data: 2003-10-25 16:38:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Chwilowo, to adwokat raczej nie jest mu potrzebny. Przede wszystkim
    należało by uzyskać tytuł wykonawczy, a więc pozew do sądu. Potem należało
    by zastanowić się, czy dłużnik coś ma. Jeśli sam będziesz w stanie znaleźć
    jego majątek, to idziesz do komornika i nie bawisz się w żadne
    "coś-inkaso". Jeśli nie, to szukasz jakiegoś biura detektywistycznego.

  • 6. Data: 2003-10-25 23:19:18
    Od: "Tomasz" <n...@W...pl>

    Tez swego czasu bylem taki naiwny i dalem Kaczmarski-inkaso sprawy .Trzy lata i
    ani zlotowki.Teraz tworza liste dluznikow.
    Jak mam problem z odzyskaniem kasy to nie daja spraw zadnej grupie
    windykacyjnej,bo to grupy cwaniaków ktorzy tylko przedluzaja twoje zmartwienia
    a daja czas dluznikowi na sprzatniecie majatku.Pozew,klauzula,komornik.Masz 0
    lat na sciaganie itd.

    Pozdr