  • 1. Data: 2007-02-20 10:03:56
    Temat: obiegówka wysłana pocztą
    Od: hosli<h...@w...pl>

    Witam, przez ponad dwa lata pracowalem w jednej firmie w dwuosobowym dziale. 3
    miesiące temu zacząłem chorować. W międzyczasie złożyłem wypowiedzenie pracy. Z
    końcem grudnia umowa została rozwiązana. Kadrowa poleconym wysyła mi świadectwo
    pracy, zaległe rmua i obiegówkę. Firmowe rzeczy znajdujące się na moim osobistym
    wyposażeniu odesłałem pocztą. W firmie większość sprzętu komputerowego była
    pisana na mnie (podpisywałem OTki). Nie miałem jednak odpowiedzialności
    materialnej. Przez te 3 miesiące, mój współpracownik odszedł z pracy i pojawiło
    się dwóch nowych gości. Czy mogę sobie tą obiegówkę tak po prostu olać? Nie wiem
    czy nie będą chcieli mi wmówić zniknięcia jakichś rzeczy. Dodam tylko, że nie
    odszedłem w zgodzie z szefostwem.

    Jakieś pomysły?

    -> http://usenet.pomocprawna.info