  • 1. Data: 2005-07-20 07:24:00
    Temat: Re: [ntg] ostatnie wiadomości :-(
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2005 09:25:26 +0200, WojtekPL napisał(a):

    > Sorki za tego posta, ale jakoś nie mogłem się powstrzymać.
    > Co Wy o tym sądzicie?

    Może czopki by się nadały?...
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 2. Data: 2005-07-20 07:25:26
    Temat: [ntg] ostatnie wiadomości :-(
    Od: "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl>

    Przeczytałem dziś w news'ach:
    Al-Qaida dała krajom europejskim miesiąc na wycofanie wojsk z Iraku, grożąc
    atakami takimi jak w Londynie. Ultimatum al-Qaidy ukazało się w internecie:
    "To ostatnie przesłanie, jakie kierujemy do europejskich krajów. (Po
    miesiącu) nie będzie już żadnych kolejnych wiadomości, ale czyny i słowa,
    które odcisną się w sercu Europy"
    Czy to nie aby Polska jest w sercu Europy???
    Sorki za tego posta, ale jakoś nie mogłem się powstrzymać.
    Co Wy o tym sądzicie?

    WojtekPL

  • 3. Data: 2005-07-20 07:27:41
    Od: "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Bednarczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dbku0e$e1j$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Może czopki by się nadały?...

    może
    WP

  • 4. Data: 2005-07-20 08:22:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WojtekPL wrote:
    > Przeczytałem dziś w news'ach:

    Wow! To musiał być dla ciebie straszny wysiłek...

    [ciach]

    > Sorki za tego posta, ale jakoś nie mogłem się powstrzymać.
    > Co Wy o tym sądzicie?

    Że jesteś głupi troll.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-07-20 19:52:41
    Od: "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl>

    wiadomości news:dbl1kb$1m2$1@opal.futuro.pl...

    > Że jesteś głupi troll.

    no cóż prości są wśród nas...

    WP

  • 6. Data: 2005-07-20 22:10:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WojtekPL wrote:

    > no cóż prości są wśród nas...

    Fakt. Ale przynajmniej jesteś samokrytyczny, prostaczku.

  • 7. Data: 2005-07-20 22:56:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl> napisał w wiadomości

    Od strony prawnej? Uważam, że terroryści będą działać bezprawnie. Ale
    nie jestem prawie pewien, że specjalnie się tym przejmą.

    Pewne wątpliwości mogły by powstać, gdyby zaatakowali cele o charakterze
    militarnym. Bo Polska na skutek wzięcia udziału w ataku na Irak
    cokolwiek skomplikowała swoja sytuację prawną w świetle prawa
    międzynarodowego (moim zdaniem!) i gdyby się uprzeć, to przeprowadzony
    przez żołnierzy Iraku (obecnie pewnie partyzantów) atak na cele
    militarne w Polsce należało by rozpatrywać nie w kategoriach czynu
    kryminalnego, co operacji wojskowej. Oczywiście musieli by oni
    występować tu w umundurowaniu i jawnie nosić broń, oraz spełniać jeszcze
    kilka warunków w świetle prawa międzynarodowego, ale gdyby komuś na tym
    zależało, to wydaje mi się, że byłoby to do przeskoczenia. Ale to tylko
    taka moja dygresja.

  • 8. Data: 2005-07-21 18:43:13
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > Fakt. Ale przynajmniej jesteś samokrytyczny, prostaczku.

    Andrzeju, czy moge Cie osobiscie, publicznie prosic o zlagodzenie tej
    dzikiej nienawisci, ktora obdarzasz polowe napotkanych uzytkownikow grupy?
    Czytam Twoje posty i troszke mi sie juz znudzilo, bo naprawde czasem masz
    cos ciekawego do powiedzenia. Rozwin te ciekawsza czesc swojej tworczosci,
    prosze.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2005-07-21 18:58:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiger wrote:

    > Czytam Twoje posty i troszke mi sie juz znudzilo, bo naprawde czasem masz
    > cos ciekawego do powiedzenia. Rozwin te ciekawsza czesc swojej tworczosci,
    > prosze.

    A ty co? ORMO?

  • 10. Data: 2005-07-21 20:35:04
    Od: "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl>

    wiadomości news:dbmi59$ned$1@opal.futuro.pl...

    > Fakt. Ale przynajmniej jesteś samokrytyczny, prostaczku.

    1. ...prosty a dodatkowo zmuszający innych do odpisywania w wyjątkowo prosty
    sposób by zrozumiał: o tobie mówię, nie o sobie

    2. o, konstruktywnej krytyki (przeczytaj post Tigera - bo to mam na myśli -
    dla pewności napiszę, byś się nie pogubił) także nie przyjmujemy... bo ja
    A.L. jestem the best

    tak trzymaj, bo inaczej życie będzie nudne.

    WojtekPL