  • 1. Data: 2006-06-11 19:22:12
    Temat: nowe sposoby Provident-a
    Od: piotrek <t...@o...pl>

    Witam, mam mały problem z ogólnie znanym, lichwiarskim przedsiębiorstwem
    jakim jest Provident. Nie pytajcie dlaczego właśnie od nich pożyczyłem
    pieniądze, stało się, trudno. Natomiast teraz, od czterech tygodni
    pracownik tejże firmy całkowicie mnie olewa i nie zjawia się po pieniądze.
    Co ciekawsze - bezpośredni zwierzchnik tego pracownika na telefoniczne
    pytanie dlaczego tak się dzieje udzielił bardzo ciekawej odpowiedzi, a
    mianowicie, w dużym skrócie, że od trzech tygodni furtka jest zamknięta i
    nie można wejść na posesję. W związku z tym on już nie chce moich pieniędzy
    i kieruje sprawę do windykacji.
    Co o tym sądzicie - nowa forma wyłudzania pieniędzy ?
    Może ktoś wie gdzie (do Providenta), do kogo zgłosić takie postępowanie
    niejakiego pana X, kierownika terenowego (?) ?

    Pozdrawiam grupowiczów
    Piotrek
    -----------------------------------
    wesołe jest życie staruszka...

  • 2. Data: 2006-06-11 19:26:07
    Temat: Re: nowe sposoby Provident-a
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    piotrek [###t...@o...pl.###] napisał:

    Na umowie z Providentem musisz mieć ich adres. Napisz tam pismo z
    zapytaniem czemu nie zgłaszają się po pieniądze i prośbą, by Ci
    wskazali konto, na które masz to płacić. Potem wpłacaj na konto i po
    sprawie.

  • 3. Data: 2006-06-11 19:44:56
    Od: piotrek <t...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > zapytaniem czemu nie zgłaszają się po pieniądze i prośbą, by Ci
    > wskazali konto, na które masz to płacić. Potem wpłacaj na konto i po

    Dzięki, może to będzie dobre rozwiązanie, na pewno tak zrobię.
    Pozdrawiam i nie życzę nikomu by był zmuszony korzystać z usług tej firmy.

  • 4. Data: 2006-06-11 20:19:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    piotrek wrote:

    > Dzięki, może to będzie dobre rozwiązanie, na pewno tak zrobię.

    Tylko pamiętaj: polecone za potwierdzeniem odbioru!

  • 5. Data: 2006-06-12 07:15:34
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    piotrek napisał(a):
> [...]
    > Może ktoś wie gdzie (do Providenta), do kogo zgłosić takie postępowanie
    > niejakiego pana X, kierownika terenowego (?) ?

    W bardzo podobny sposob dziala Profireal. A dodatkowo jeszcze maja
    tendencje do wydzwaniania do zakladu pracy pozyczkobiorcy i informowanie
    wszystkich kto pod sluchawke wpadnie o wielkozci zadluzenia. Albo
    dzwonia do domu pozyczkobiorcy i bez wzgledu na to kto odbierze klepia
    wszystko jak popadnie - kiedy, ile pozyczyles, jaka jest rata itd...
    Ciekawe co takim mozna zrobic?

    --
    Reseller
    GG:1794

    Homo Sapiens Non Urinat Contra Ventum...

  • 6. Data: 2006-06-12 07:43:21
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Na umowie z Providentem musisz mieć ich adres. Napisz tam pismo z
    > zapytaniem czemu nie zgłaszają się po pieniądze i prośbą, by Ci
    > wskazali konto, na które masz to płacić.

    A jesli beda robic z tym problemy, to skladaj pieniadze do depozytu sadowego

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 7. Data: 2006-06-12 08:59:58
    Od: piotrek <t...@o...pl>

    Michał Wilk wrote:

    > A jesli beda robic z tym problemy, to skladaj pieniadze do depozytu
    > sadowego
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michal

    O tym nie pomyślałem, dzięki.
    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 8. Data: 2006-06-12 09:17:53
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "piotrek" <t...@o...pl> napisał

    > mianowicie, w dużym skrócie, że od trzech tygodni furtka jest zamknięta i
    > nie można wejść na posesję. W związku z tym on już nie chce moich
    > pieniędzy
    > i kieruje sprawę do windykacji.

    Windykacja? Dobry dowcip...

    Neko

  • 9. Data: 2006-06-12 10:36:51
    Od: piotrek <t...@o...pl>

    Neko wrote:

    > Użytkownik "piotrek" <t...@o...pl> napisał

    > Windykacja? Dobry dowcip...
    >
    > Neko

    Dobry dowcip ? Why ??????

    Piotrek

  • 10. Data: 2006-06-12 10:37:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 12 Jun 2006 09:43:21 +0200, Michał Wilk napisał(a):

    > A jesli beda robic z tym problemy, to skladaj pieniadze do depozytu sadowego

    To nie jest takie proste. Nie wystarczy, że napiszesz "firma X nie chce ode
    mnie pieniędzy" a w depozycie sądowym będą skakać z radości byle byś tylko
    wpłacił to do nich na konto.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl