  • 1. Data: 2004-11-02 17:56:28
    Temat: Re: [notariusz] Prosba o pomoc - PILNE
    Od: "BeataM" <b...@w...gazeta.pl>

    > Cena jest jak najbardziej ok, przy podobnych kosztach mieszkania i kredytu
    > wyszlo mi wlasnie okolo 4,5tys.

    Dziekuje za odpowiedzi.
    Rzeczywiscie - wszystko zgodnie ze sztuką i prawem.
    Wszystko zostalo mi wyjasnione, dostalem wiele
    porad i wskazowek.
    Bylem pierwszy raz u notariusza, troche sie balem,
    ale wszystko skonczylo sie ok.. Oprocz tego ze jestem
    4 kpln lzejszy...

    Pozdrawiam
    Grzegorz.

  • 2. Data: 2004-11-03 11:59:32
    Temat: [notariusz] Prosba o pomoc - PILNE
    Od: "taboo\(n\)" <t...@g...pl>

    Witam serdecznie.
    Jade dzis do notariusza podpisac akt notarialny
    (kupno mieszkania od developera). Mieszkanie
    jest na kredyt i musze tez dokonac wpisu hipoteki.
    Mieszkanie kosztowalo 160.000 zl. Kredyt jest
    na 140.000. Uzgodnilem juz, ze notariusz sporzadzi
    wszystkie dokumenty "za jednym zamachem".
    I teraz pytanie dot. kosztow tej operacji...
    Ktos mi gdzies powiedzial, ze stawki zmalaly,
    a za wpis hipoteczny nie placi sie... Notariusz
    kazal przygotowac ok 4500 zl. Czy to nie za duzo?
    Jakie tym rzadza przepisy? Kurcze.. to kupa forsy..
    Zupelnie sie na tym nie rozeznaje...
    Pomozcie - czy ta cena jest OK czy mozna cos
    negocjowac?

    Pozdrawiam
    Grzegorz.

  • 3. Data: 2004-11-03 13:44:26
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "taboo(n)" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie.

    > Pomozcie - czy ta cena jest OK

    Tak.

    > czy mozna cos
    > negocjowac?

    Mozna. Bezskutecznie raczej - ale próbuj.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 4. Data: 2004-11-03 13:53:24
    Od: "slonk0" <s...@w...pl>

> [...]
    > Grzegorz.

    Cena jest jak najbardziej ok, przy podobnych kosztach mieszkania i kredytu

    Magda-Slonko(Wroclaw)

  • 5. Data: 2004-11-04 09:12:28
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "BeataM" <b...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > porad i wskazowek.
    > Bylem pierwszy raz u notariusza, troche sie balem,
    > ale wszystko skonczylo sie ok.. Oprocz tego ze jestem

    Kupujac mieszkanie trzeba miec swiadomosc ze ca 5-10% dodatkowo idzie na
    rózne oplaty okolotransakcyjne.