  • 21. Data: 2010-07-22 14:41:23
    Temat: Re: nie uwzgledniono wniosku w przedmiocie wyznaczania obroncy z urzedu
    Od: nowicjusz <n...@d...pl>

    On Thu, 22 Jul 2010 15:03:40 +0200, SDD wrote:

> [...]
    > wybrac tegoz wlasnie Jana Nowaka a moze np. Piotra Kowalskiego z
    > Brzozowej 17.
    >
    > Tak wiec sformulowanie "obronca z urzedu" nie oznacza, ze jest to
    > obronca zatrudniony w jakims urzedzie, bedacy urzednikiem. Ty zdaje sie
    > caly czas uparcie tkwisz w przekonaniu, ze istnieje urzad zatrudniajacy
    > adwokatow z urzedu, innych niz adwokaci, ktorym oskarzony placi za
    > obrone bezposrednio z wlasnej kieszeni, i ze z tego urzedu dostaje sie
    > obronce, w zwiazku z czym jest on w jakis sposob lepszy od obroncy z

    czyli co konstytucyjnego prawa do obrony nie mamy, czyli fachowej zgodnie
    z art 79/2 oraz art 81 wg kpk prawoa do ADWOKATA z URZEDU, no chyba ze
    kazdy polak jest adwokatem. ;) ??

  • 22. Data: 2010-07-22 14:53:56
    Od: nowicjusz <n...@d...pl>

> [...]

    > jakiegos klucza z listy) sposorod adwokatow z tej listy - przy czym moze
    > wybrac tegoz wlasnie Jana Nowaka a moze np. Piotra Kowalskiego z

    skoro mozna wynajac adwokata to moze pojdzmy dalej i wynajmijmy sobie
    prokuratora, sedziego, premiera, prezydenta, zolnierza, babke w urzedzie,
    nauczyciela, lekarza, jak mu zaplacimy to bedziemy przynajmnie mnieli
    sprawiedliwy osad (moze z zagranicy oni maja lepiej wiec co moze polski
    awokat, prokurator, sedzioa, premier, prezydent, zolnierz, babka z
    okienka, nauczyciela, lekarza, nich bedzie niemcem, amerrykaninem,
    chinczyk, a moze mieszkaniec konga jako prezydent???)

    --
    nowicjusz

  • 23. Data: 2010-07-22 15:25:07
    Od: nowicjusz <n...@d...pl>

    On Mon, 12 Jul 2010 09:28:28 +0200, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Odnoszę wrażenie, że uważasz iż adwokat należy Ci się bo jest
    > potrzbny. Prawodawca postanowił inaczej - adwokat Ci się należy, jeśli
    > sąd tak
    > uważa, w pozostałych przypadkach masz sobie go wynając sam.

    To moze by wynajac sad niech mnie osadzi zgodnie z tym ile mu zaplace
    cziekawe jaka powinna byc stawka, jeden zloty czy jeden milion zloty ;) ?

  • 24. Data: 2010-07-22 18:39:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "nowicjusz" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > skoro mozna wynajac adwokata to moze pojdzmy dalej i wynajmijmy sobie
    > prokuratora, sedziego...

    Kurka, wlasnie na tym polega dzialalnosc sadow cywilnych (takze
    gospodarczych i rodzinnych). W zasadzie administracyjnych takze, bo to
    petent pozywa urzad jak cos a nie na odwrot.
    To jest przeciez panstwowy biznes.
    Wynajmujesz sobie sad i dajesz mu rozne sprawy. Jak wygrasz, to kase Ci
    zwraca druga strona (a czasem i czesc sad).
    Mozesz sobie na ten przyklad pozywac praktycznie kogo chcesz i o co chcesz -
    sad sie zajmie tym bardzo chetnie - jesli tylko zasponsorujesz poprzez
    zaplacenie "wpisu".
    W karnych sprawach jest troszke inaczej, bo tam strona jest panstwo i
    panstwo to sponsoruje (do pewnego stopnia i do pewnego momentu, potem doi).

    Pozdrawiam
    SDD