  • 1. Data: 2010-07-11 14:44:30
    Temat: Jakie informacje na stronach sklepu internetowego / oferty firmowej.
    Od: Radosław Wierzbicki <r...@g...pl>

    Witam,
    Czy orientuje się ktoś jakie informacje, z punktu widzenia przepisów
    muszą znaleźć się na stronie internetowej będącej sklepem lub po prostu
    ofertą firmy? Do tej pory byłem przekonany, że to jakie informacje
    przedsiębiorca chce udostępnić zależy od niego i nie grożą mu za to
    sankcje ale podobno jest inaczej. Poszperałem trochę w ustawach, jednak
    nie dotarłem do interesujących mnie informacji. Będę wdzięczy z pomoc.

    Pozdrawiam.

    --
    Radosław Wierzbicki
    e-mail: radek _.at._ wierzbicki.pl

  • 2. Data: 2010-07-11 19:09:22
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Radosław Wierzbicki" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i1clcf$e6a$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > jest inaczej. Poszperałem trochę w ustawach, jednak nie dotarłem do
    > interesujących mnie informacji. Będę wdzięczy z pomoc.

    dane i adres firmy + nip

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 3. Data: 2010-07-11 22:21:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > sankcje ale podobno jest inaczej. Poszperałem trochę w ustawach, jednak
    > nie dotarłem do interesujących mnie informacji. Będę wdzięczy z pomoc.

    Jeśli to spółka prawa handlowego, to muszą być dane wynikające z ksh.

  • 4. Data: 2010-07-12 06:45:58
    Od: Radosław Wierzbicki <r...@g...pl>

    W dniu 2010-07-11 21:09, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > dane i adres firmy + nip

    No dobrze,
    Dane czyli co? Nazwa, EDG w przypadku działalności jednoosobowej? REGON?

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-07-12 06:47:37
    Od: Radosław Wierzbicki <r...@g...pl>

    W dniu 2010-07-12 00:21, Robert Tomasik pisze:

    > Jeśli to spółka prawa handlowego, to muszą być dane wynikające z ksh.

    Mogę prosić o konkretne odwołanie do KSH? Sprawdzałem, jednak nie
    znalazłem tam informacji na ten temat.

  • 6. Data: 2010-07-12 06:55:09
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-12 08:47, Radosław Wierzbicki pisze:

    > Mogę prosić o konkretne odwołanie do KSH? Sprawdzałem, jednak nie
    > znalazłem tam informacji na ten temat.

    http://www.polskieustawy.com/norms.php?actid=21&norm
    =206&lang=48&adate=20090313&head=0

    art. 206

    § 1. Pisma i zamówienia handlowe składane przez spółkę w formie
    papierowej i elektronicznej, a także informacje na stronach
    internetowych spółki, powinny zawierać:

    1) firmę spółki, jej siedzibę i adres,

    2) oznaczenie sądu rejestrowego, w którym przechowywana jest
    dokumentacja spółki oraz numer pod którym spółka jest wpisana do rejestru,

    3) numer identyfikacji podatkowej (NIP),

    4) wysokość kapitału zakładowego.

    § 2. (uchylony).

    § 3. Przepis § 1 stosuje się odpowiednio do oddziału spółki z
    ograniczoną odpowiedzialnością mającej siedzibę za granicą.

    --
    spp

  • 7. Data: 2010-07-12 07:25:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Jul 2010, Radosław Wierzbicki wrote:

> [...]
    > inaczej. Poszperałem trochę w ustawach, jednak nie dotarłem do interesujących

    Do tego co grupowicze napisali jeszcze podstawa:
    - ustawa o swobodzie DG:
    http://www.gofin.pl/nowe_okno.php?id_temat_html=4691
    6&id_pismo=509&i=0
    - ustawa o VAT (sam znajdziesz, te same wymogi co wyżej przy ofertach
    publicznych)

    Z p. widzenia kontrahentów którzy sami prowadzą firmy istotne jest
    podanie numeru wpisu do EDG lub KRS - IMO to jest miara decydująca
    o rozważaniu w ogóle "czy można tam kupić coś na firmę" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2010-07-12 07:33:25
    Od: Radosław Wierzbicki <r...@g...pl>

> [...]
    > podanie numeru wpisu do EDG lub KRS - IMO to jest miara decydująca
    > o rozważaniu w ogóle "czy można tam kupić coś na firmę" :)

    No to teraz już wiem wszystko w temacie,
    Dziękuję za pomoc Tobie i pozostałym grupowiczom. Pozdrawiam!

  • 9. Data: 2010-07-12 10:11:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jul 2010, Radosław Wierzbicki wrote:

    > No dobrze,
    > Dane czyli co? Nazwa, EDG w przypadku działalności jednoosobowej? REGON?

    W przypadku jednoosobowej DG:
    * z ustawy o swobodzie (czytałeś? - dałem link) oraz o VAT:
    - firma (zawiera imię i nazwisko)
    - adres firmy, czyli miejsce zamieszkania prowadzącego DG
    ...AFAIR niekiedy może wchodzić (acz nie pamietam w którym akcie
    opisano):
    - adres prowadzenia DG związany z daną transakcją - bo oczywiscie
    przedsiębiorca może mieć kilka przedsiębiorstw pod różnymi adresami

    Co do REGONu obowiązku posługiwania się nim w ofertach nie widzę.

    pzdr, Gotfryd