  • 1. Data: 2006-07-31 00:20:02
    Temat: maz i dlugi.....
    Od: "UCE" <u...@g...com>

    Maz prowadzil dzialalnosc gospodarcza i zrobil dlug.
    Po tym fakcie postanowilam notarialnie zrobc z mezem rozdzielnosc
    majatkowa.
    Oczywiscie powstaly dlug (zasadzony wyrokiem sadowym) wisi nadal na
    mnie.
    Czy jest taki mechanizm, abym ulozyla sie z wierzycielem w taki sposob,
    ze splacam mu czesc tego dlugu (powiedzmy, ze polowe), ale reszta juz
    na mnie nie ciazy mimo, ze maz jest niewyplacalny? Sa na to jakies
    przepisy prawa?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-31 08:55:35
    Temat: Re: maz i dlugi.....
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Uzytkownik "UCE" <u...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...
> [...]
    > ze splacam mu czesc tego dlugu (powiedzmy, ze polowe), ale reszta juz
    > na mnie nie ciazy mimo, ze maz jest niewyplacalny? Sa na to jakies

    Jezeli jestes dluznikiem solidarnym w banku to jest problem.
    ppp

  • 3. Data: 2006-07-31 09:28:17
    Od: "UCE" <u...@g...com>

    > Jezeli jestes dluznikiem solidarnym w banku to jest problem.
    > ppp

    Nie,.... wierzycielem jest firma (sp. zo.o.)