  • 1. Data: 2010-06-28 18:43:24
    Temat: [kronika2prl] Tzw. "wolny" rynek w II PRL
    Od: mi <m...@o...pl>

    "Tak skarbówka wykończyła milionera"
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8069061,Tak_skar
    bowka_wykonczyla_milionera__Bedzie_proces.html

    Cytacik do poduszki:
    "Miał kilkanaście ciężarówek, kilkudziesięciu podwykonawców i kontrakt
    m.in. z Elektrownią Połaniec. Skarbówka doprowadziła milionera do ruiny,
    a potem wycofała się z zarzutów."

    Korzystając z okazji zachęcam do głosowania na wybitnego męża stanu II
    PRL, zaangażowanego (wg. samego zainteresowanego) w przykładną akcję
    wykończenia Romualda Szeremietiewa, kandydata na prezydenta wszystkich
    Rychów, Zdzichów i panów od śrubek, hrabiego Bronisława z WSI*.

    mi

    *) Bez wyroku tzw. niezawisłego sądu od razu przepraszam za kłamstwo
    wyborcze. Pan hrabia z przywłaszczonym tytułem nie ma w swoim programie
    wyborczym, że wykończył pana Romualda Szeremietiewa ani, że było w to
    zamieszane WSI. Nad czym bardzo ubolewam... że nie ma w programie.

  • 2. Data: 2010-06-28 19:30:51
    Temat: Re: [kronika2prl] Tzw. "wolny" rynek w II PRL, cz. 2
    Od: mi <m...@o...pl>

    Dla kontrastu jak powinno się w II PRL robić interesy. Bo na pewno nie
    powinno się dorabiać legalnie, by byle urzędnik mógł pozbawić dorobku życia:
    http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/43203
    4,komorowski_i_kaczynski_nie_lubia_sie_przez_palucha
    .html

    "Został uznany za winnego sprzeniewierzenia *9 mln marek* niemieckich i
    skazany [po 16 latach pod aresztowania] przez sąd w Bydgoszczy na *trzy
    lata* więzienia oraz *5 tys. zł grzywny*."

    mi

  • 3. Data: 2010-06-28 19:37:06
    Temat: Re: [kronika2prl] Tzw. "wolny" rynek w II PRL
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *mi* napisał(-a):

> [...]
    > wykończenia Romualda Szeremietiewa, kandydata na prezydenta wszystkich
    > Rychów, Zdzichów i panów od śrubek, hrabiego Bronisława z WSI*.

    NTG! Z agitacją idź na pl.soc.polityka pl.soc.polityka wybory

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-06-28 20:02:49
    Od: mi <m...@o...pl>

    Big Jack wrote:
    > NTG! Z agitacją idź na pl.soc.polityka pl.soc.polityka wybory

    Tfu, jaka polityka?! Wyłącznie o jedynie słusznych metodach prawnych.
    Pan Szeremietiew i cała WSI potwierdzą. ;)

    mi
    PS.

  • 5. Data: 2010-06-29 06:04:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *mi* napisał(-a):

    > Tfu, jaka polityka?!

    Agitacja do głosowania na któregokolwiek kandydata. Do tego się
    odniosłem, a Ty z nią bądź uprzejmy udać się na grupę do tego
    przeznaczoną.
    PLONK warning

  • 6. Data: 2010-06-29 06:32:25
    Od: mi <m...@o...pl>

    Big Jack wrote:
    > Agitacja do głosowania na któregokolwiek kandydata. Do tego się
    > odniosłem, a Ty z nią bądź uprzejmy udać się na grupę do tego przeznaczoną.
    > PLONK warning

    Naucz się czytać między wierszami. Wierz mi, że się przydaje.

    mi

  • 7. Data: 2010-06-29 07:26:30
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *mi* napisał(-a):

    > Naucz się czytać między wierszami

    Między wierszami to Ty próbujesz przemycić jakąś propagandę.

  • 8. Data: 2010-06-29 07:31:49
    Od: mi <m...@o...pl>

    Big Jack wrote:
    > Między wierszami to Ty próbujesz przemycić jakąś propagandę.

    Że niby jedynie słuszny kandydat promowany przez michnikowszczyznę, TVN
    i drugą zaprzyjaźnioną telewizję jest nijakim figurantem o wcale nie
    nieskazitelnym charakterze i w dodatku umoczonym w wręcz podręcznikową
    akcję wykończenie niewinnego człowieka?!

    Skąd, to kłamstwo wyborcze!! :D

    mi

  • 9. Data: 2010-06-29 09:32:39
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *mi* napisał(-a):

> [...]
    > nieskazitelnym charakterze i w dodatku umoczonym w wręcz podręcznikową
    > akcję wykończenie niewinnego człowieka?!

    Spierdalaj (za politykierstwo na grupie do tego nie przeznaczonej)
    PLONK

  • 10. Data: 2010-06-29 09:34:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Big Jack pisze:

    > Spierdalaj (za politykierstwo na grupie do tego nie przeznaczonej)
    > PLONK

    A co to za moralność Kalego? Politykować nie wolno, ale przeklinać
    już tak?

    --
    Liwiusz