  • 21. Data: 2006-03-08 14:42:19
    Temat: Re: kolizja
    Od: "Adam" <e...@i...pl>

    > ciezko bedzie... musialbys wykazac, ze ma lewe faktury... dasz rade ???
    > jezeli nie to pozostaje Ci tylko chyba zapłacic

    czy bedzie ciezko to nawet nie wiem bo nigdy nie podwazałem niczyich faktur
    Adam

  • 22. Data: 2006-03-08 14:46:11
    Od: "Adam" <e...@i...pl>

    > Odpisz mu, że jeżeli kwota, którą mu dałeś jest niewystarczająca, to do
    > zobaczenia w sądzie.
    Ale jesśli wygra to poniosę koszty sadowe a może jescze koszty jego prawnika
    który może wystawić rachunek też na "odpowiednia " kwotę
    Amoże grozi mi coś jescze jakieś dodatkowe koszty ?

  • 23. Data: 2006-03-08 16:56:07
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > czy możesz rozwinać ten watek ?

    Kamowi chodzilo o to ,ze jak gosc pojdzie z Twoim oswiadczeniem i fakturami
    do sadu to dostanie nakaz zaplaty

  • 24. Data: 2006-03-08 16:56:34
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Adam" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jesśli wygra to poniosę koszty sadowe a może jescze koszty jego
    > prawnika który może wystawić rachunek też na "odpowiednia " kwotę
    > Amoże grozi mi coś jescze jakieś dodatkowe koszty ?

    koszty komornika