  • 1. Data: 2006-11-10 13:51:56
    Temat: kilka fotoradarow pod rzad i mandaty, jak to jest
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    z duskucji na grupie samochodowej wyniknelo pytanie

    jesli ustawionych jest kilka fotoradarow jeden za drugim, uwieczniaja na
    zdjeciach kierowce przekraczajacego predkosc, to de facto uwieczniaja caly
    czas to samo wykroczenie, czy jest zgodne z prawem aby ponosic kare
    (punkty+mandat) za kazde ze zdjec, przeciez nie mozna karac wiecej niz raz
    za to samo

  • 2. Data: 2006-11-10 14:00:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 10 Nov 2006 14:51:56 +0100, szerszen napisał(a):

> [...]
    > czas to samo wykroczenie, czy jest zgodne z prawem aby ponosic kare
    > (punkty+mandat) za kazde ze zdjec, przeciez nie mozna karac wiecej niz raz

    Jesli robia zdjecie w jednym momencie, to nie, ale jesli w roznych to imho
    jest okej. Bo niby jak to, jak dostane mandat w danym dniu to moge juz
    dowolnie przekraczac predkosc, bo zostalem ukarany juz za dane wykroczenie?
    To dopiero byloby bez sensu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-11-10 14:05:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jesli robia zdjecie w jednym momencie, to nie, ale jesli w roznych to
    > imho
    > jest okej. Bo niby jak to, jak dostane mandat w danym dniu to moge juz

    nie, chodzi o to ze np ustawione sa co 200 metrowna tym samym kawalku
    drogi o tym samym ograniczeniu

  • 4. Data: 2006-11-10 14:09:59
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu pią, 10 lis 2006 o 15:05 GMT szerszen napisał na grupę:

    >nie, chodzi o to ze np ustawione sa co 200 metrowna tym samym kawalku
    >drogi o tym samym ograniczeniu

    jesli na tym samym ograniczeniu to imho - karanie za to samo. Jesli zas
    na kolejnych, nawet 200m dalej to juz jest kolejne wykroczenia.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 5. Data: 2006-11-10 14:12:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > To są rozne wykroczenia i rózne mandaty.

    hmm
    a jak to uzasadnisz?

  • 6. Data: 2006-11-10 14:12:42
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > nie, chodzi o to ze np ustawione sa co 200 metrowna tym samym kawalku
    > drogi o tym samym ograniczeniu

    To wtedy jest to wiele dowodów na popełnienie jednego wykroczenia. Ja bym
    przyjął tylko jeden a reszty nie.
    Sąd powinien resztę umorzyć w myśl zasady ne bis in idem.

    Marcin.

  • 7. Data: 2006-11-10 14:14:24
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 8. Data: 2006-11-10 14:15:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Biegała" <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.el921i.art.piotr@koneser.dziewic.com...

    > jesli na tym samym ograniczeniu to imho - karanie za to samo. Jesli zas
    > na kolejnych, nawet 200m dalej to juz jest kolejne wykroczenia.

    kolejne zakazy ok, zgadzam sie
    ale np skrzyzowanie, gdzie stoi znak o tym samym ograniczeniu, lub nie ma
    znaku cos zmienia?
    to juz tak dywaguje dalej ;)

  • 9. Data: 2006-11-10 14:26:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 10 Nov 2006 15:12:15 +0100, szerszen napisał(a):

    > hmm
    > a jak to uzasadnisz?

    Np. ze po drodze miedzy fotoradarami jest skrzyzowanie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2006-11-10 14:29:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Np. ze po drodze miedzy fotoradarami jest skrzyzowanie.

    jesli jest, a jak nie ma?