  • 1. Data: 2005-04-29 11:49:48
    Temat: kiedy upływa okres próby?
    Od: "Procka" <p...@o...pl>

    Witam,

    Jeśli zgodnie z wyrokiem sądu z dnia 13 kwietnia 2001 r. sąd zawiesił karę
    pozbawienia wolności na okres próby 5 lat to kiedy biorąc pod uwagę
    uprawomocnie się wyroku kończy się okres próby?
    Nie za bardzo się w tym łapię, ale wydaje mi się, że nie mogę do w/w daty
    dodać 5 lat...

    Pozdrawiam,

    Iza

  • 2. Data: 2005-04-29 15:05:48
    Temat: Re: kiedy upływa okres próby?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Procka napisał(a):
> [...]
    > uprawomocnie się wyroku kończy się okres próby?
    > Nie za bardzo się w tym łapię, ale wydaje mi się, że nie mogę do w/w daty

    Jeśli nie było wniosku o uzasadnienie ani apelacji od wyroku, to
    uprawomocnił się po upływie 7 dni. Od tego momentu 5 lat.

    KG