  • 1. Data: 2019-06-26 18:03:38
    Temat: kasa za przejazd z sadu
    Od: glumek <g...@g...com>

    byłem jako swiadek na sprawie w miesci oddalonym o 350 km, złozyłem
    wniosek o zwrot kosztow podrozy tego samego dnia(dojazd autem), bylo to
    ponad miesiac temu i nadal cisza, brak kasy, czy przyjdzie mi jakies
    pismo czy cos kiedy bedzie zwrot czy jak ?

  • 2. Data: 2019-06-26 22:53:45
    Temat: Re: kasa za przejazd z sadu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.06.2019 o 18:03, glumek pisze:
> [...]
    > ponad miesiac temu i nadal cisza, brak kasy, czy przyjdzie mi jakies
    > pismo czy cos kiedy bedzie zwrot czy jak ?

    Przychodzi na wskazany rachunek albo przeakzem, ale takie opóźnienia sie
    zdarzają.

  • 3. Data: 2019-06-27 00:38:44
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-26 o 18:03, glumek pisze:
> [...]
    > ponad miesiac temu i nadal cisza, brak kasy, czy przyjdzie mi jakies
    > pismo czy cos kiedy bedzie zwrot czy jak ?

    Trzeba byló iść od razu do kasy.

  • 4. Data: 2019-06-27 06:11:39
    Od: glumek <g...@g...com>

    W dniu 2019-06-27 o 00:38, Animka pisze:

    > Trzeba byló iść od razu do kasy.

    Kazali najpierw złozyc wniosek, ksero dowodu rejestracyjnego, koszty itd

  • 5. Data: 2019-06-27 06:50:28
    Od: ń <...@...n>

    Sprawa trwa dopiero 5,5 roku, a Ty chciałbyś od razu pieniądze i to ze Skarbu Państwa
    (zaliczka), a fuj...
    A poza tym osobowym II kl. trzeba było jechać.
    I dziękuj wyższej kaście, że Cię w ogóle przesłuchali, bo mogła ręka protokolanta
    zaboleć i byłoby odroczenie terminu na
    listopad-grudzień.

    -----

  • 6. Data: 2019-06-27 07:52:56
    Od: glumek <g...@g...com>

    W dniu 2019-06-27 o 06:50, ń pisze:
> [...]
    > I dziękuj wyższej kaście, że Cię w ogóle przesłuchali, bo mogła ręka
    > protokolanta zaboleć i byłoby odroczenie terminu na listopad-grudzień.

    jak 5,5 roku? cos Ci się poje...ło
    gdzies czytałem że mają zwrócic pieniadze bezwłocznie, a mija juz ponad
    miesiac
    pieniadze niech płaci skazany, a nie skarb panstwa

  • 7. Data: 2019-06-27 10:06:03
    Od: ń <...@...n>

    cos Ci się poje...ło

    -----

  • 8. Data: 2019-06-27 22:57:50
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-27 o 06:11, glumek pisze:

    > Kazali najpierw złozyc wniosek, ksero dowodu rejestracyjnego, koszty itd

    No nie wiem. Widziałam, że komus taki wniosek podpisywała sędzia zaraz
    po sprawie i ten człowiek poleciał do kasy.

  • 9. Data: 2019-06-27 22:59:36
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-27 o 07:52, glumek pisze:

    > jak 5,5 roku? cos Ci się poje...ło
    > gdzies czytałem że mają zwrócic pieniadze bezwłocznie, a mija juz ponad
    > miesiac
    > pieniadze niech płaci skazany, a nie skarb panstwa

    Koszty przejazdu do Sądu sa wypłacane z Sądu (moze to Budżet Państwa).