  • 1. Data: 2003-06-08 13:10:10
    Temat: kaganiec - prośba o pomoc w znalezieniu ustawy
    Od: "bebop2funk" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    czy znacie adres strony na której znajduje sie treść ustawy dotyczącej
    obowiązków zakładania kagańca na psa itp.?

    pozdrawiam
    piotrek
    http://groups.yahoo.com/group/bebop2funk/
    http://www.republika.pl/bebop2funk/

  • 2. Data: 2003-06-08 21:35:10
    Temat: Re: kaganiec - prośba o pomoc w znalezieniu ustawy
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > czy znacie adres strony na której znajduje sie treść ustawy dotyczącej
    > obowiązków zakładania kagańca na psa itp.?
    Obowiązek ten nie wynika bezpośrednio z ustawy. Jest regulowany w drodze
    uchwały rady gminy wydawanej na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z
    dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (j.t. DZ. U. z 2001r. nr 142 poz.
    1591 z późn. zm.) oraz art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu
    czystości i porządku w gminach (Dz.U. nr 132 poz. 622 z późn. zm.).
    pozdrawiam:-)
    ewcia

  • 3. Data: 2003-06-09 09:57:40
    Temat: Odp: kaganiec - prośba o pomoc w znalezieniu ustawy
    Od: "bebop2funk" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ewcia <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bc0a76$7of$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    utrzymaniu
    > czystości i porządku w gminach (Dz.U. nr 132 poz. 622 z późn. zm.).
    wielkie dzieki Ewcia

    pozdrawiam
    piotrek

  • 4. Data: 2003-06-10 01:04:02
    Od: "bebop2funk" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    utrzymaniu
    > czystości i porządku w gminach (Dz.U. nr 132 poz. 622 z późn. zm.).
    znalazłem obie ustawy, ale nie ma w nic hsłowa na temat kagańca , czy są
    jakieś inne ustawy dotyczące tego problemu?

  • 5. Data: 2003-06-10 11:00:29
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    bebop2funk wrote:
> [...]

    'Obowiązek ten nie wynika bezpośrednio z ustawy. Jest regulowany w
    drodze _uchwały_ rady gminy wydawanej na podstawie..'

    KG