  • 1. Data: 2008-02-26 07:28:30
    Temat: jedna wózkarnia w bloku
    Od: Zmylna <z...@m...pl>

    Witam.
    Chcialbym poradzic sie w jednej sprawie. Mieszkam w bloku na 4 pietrze, w
    klatce obdarzonej kreconymi schodami :] W bloku tym znajduje sie jedna
    wozkarnia ale niestety nie w mojej klatce. Nie tak dawno zostalem
    szczesliwym ojcem w zwiazku z czym poprosilem jednego z lokatorow o
    udostepnienia klucza do w/w pomieszczenia. W odpowiedzi uslyszalem, ze tam
    nie ma juz miejsca a zeby nie byl goloslowny to mi pokaze. No i
    rzeczywiscie okazalo sie, ze w pomieszczeniu tym stoi stara pralka,
    zderzak od samochodu itp. Zapytalem wiec czy nie mozna troche tego
    uprzatnac i wstawic tam wozek. Oczywiscie napotkalem sie na opor, ze to
    nie wszystko jego i on w ogole nie wie czyje. Poszedlem wiec do
    administracji gdzie opisalem cala sprawe. Mila pani powiedziala, ze jak
    najbardziej dostep do wozkarni mi sie nalezy i poprosza lokatorow o
    uprzatniecie graciarni po czym mam sie do nich zglosic po klucz do
    domofonu jak i samej wozkarni. Po 2 tyg. czasu wozkarnia zostala
    uprzatnieta ale zaden z lokatorow nie chce udostepnic mi klucza bo jestem
    obcy (jestem oczywiscie zameldowany w tym bloku), ze nie ma takiego prawa,
    ktore by ich do tego zmusilo itp. Jak zaczalem dyskutowac z jedna pania,
    ze nawet juz przez piwnice moge ten wozek przeprowadzac (bo klatki sa
    polaczone) to tez uslyszalem, ze nie. Utknalem w martwym punkcie -
    administracja nie ma klucza a jak rozmawiam z lokatorami to jeden mowi, ze
    drugi sie nie zgodzil a drugi, ze ten pierwszy :(

    Bede wdzieczy za jakas podpowiedz.

  • 2. Data: 2008-02-26 07:55:26
    Temat: Re: jedna wózkarnia w bloku
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    W takim razie wyłam zamek i załóż swój. Pozwolenie z administraci masz, więc
    włamanie to pewnie nie będzie. Na wózkarni napisz, że klucz do odebrania u
    Ciebie. Przyjaznemu sasiadowi klucz do wózkarni oddasz na wymianę w zamian za
    klucz do klatki. :))

    --
    Lukasz

  • 3. Data: 2008-02-26 07:56:19
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Przyjaznemu sasiadowi klucz do wózkarni oddasz na wymianę w zamian za klucz do
    > klatki. :))

    Miało byc "Przyjaznemu"...

    --
    Lukasz

  • 4. Data: 2008-02-26 09:03:46
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > rzeczywiscie okazalo sie, ze w pomieszczeniu tym stoi stara pralka,
    > zderzak od samochodu itp.

    Takie rzeczy przede wszystkim nie mogą tam stać :-).