  • 1. Data: 2003-06-20 14:24:53
    Temat: intrum justica- olac??
    Od: "Chris" <s...@o...pl>

    zakupilem telefon i przestalem placic po jakims czasie bo stracilem prace i
    nie mialem kasy, teraz mi ta firma wysyla jakies grozby, mam je potraktowac
    powaznie???

  • 2. Data: 2003-06-20 14:51:05
    Temat: Re: intrum justica- olac??
    Od: Anna Kulig<p...@o...pl>

    Radzę Ci zapłacić zaległe rachunki. To jest duża warszawska firma i
    przypuszczam, że skierują sprawę do sądu. A wówczas zobowiązany
    będziesz dodatkowo do poniesienia zasądzonych kosztów sądowych.

    pozdrawiam,
    Anna

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-06-20 16:53:44
    Od: "Chris" <s...@o...pl>

    > Radzę Ci zapłacić zaległe rachunki. To jest duża warszawska firma i
    > przypuszczam, że skierują sprawę do sądu. A wówczas zobowiązany
    > będziesz dodatkowo do poniesienia zasądzonych kosztów sądowych.

    firmy.I tez mnie straszysz a ja powaznie pytam...

  • 4. Data: 2003-06-20 17:13:15
    Od: "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > firmy.I tez mnie straszysz a ja powaznie pytam...

    No, ale taka jest rzeczywistosc. Gdyby tych dlugow nie dawalo sie odzyskac,
    to myslisz, ze ktos by je odkupywal od operatorow? To jest biznes...

    pzdr
    Arkadesh

  • 5. Data: 2003-06-20 18:09:30
    Od: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    "Chris" <s...@o...pl> wrote in news:bcvec7$b49$1@news.onet.pl:

> [...]

    Po pierwsze nie straszy Cie,po drugie ma calkowita racje co do
    kosztow;przegrywajacy zawsze jest obciazany kosztami sadowymi za wyjatkiem jesli
    nie dal powodu do wytoczenia sprawy i uznal powodztwo na pierwszej
    rozprawie.Akurat w Twoim wypadku jest dokladnie na odwrot.Nikt Cie nie straszy,to
    jest akurat takie podejscie windykatora ze cie wzywa do splaty,gdyby chcial moglby
    cie od razu do sadu zaciagnac.Jesli bedziesz olewac pisma od intrum justitia to
    badz pewien ze dostaniesz wezwanie do sadu i nawet jak nie pojawisz sie to wydadza
    wyrok zaoczny i klops.Mozesz wtedy czekac tylko na komornika.Jestes
    dluznikiem,musisz zaplacic.Moze zamiast przejmowania sie,popros o rozlozenie dlugu
    na raty,wtedy moze fakt ze nie masz pracy zadziala na nich.Na umorzenie nawet nie
    licz.
    PS
    Sam bylem dluznikiem Canal Plus i mialem ponad 300 zl na minusie.Tez mnie nekala
    firma windykacyjna Kruk.

  • 6. Data: 2003-06-20 18:11:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Arkadesh Dreadful napisał:
    > No, ale taka jest rzeczywistosc. Gdyby tych dlugow nie dawalo sie odzyskac,
    > to myslisz, ze ktos by je odkupywal od operatorow? To jest biznes...

    Buacha cha cha cha !!!!!!!!!!!!!!

    To Ty wierzysz w te bajdy, że oni długi odkupują !?

    ubawiony
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 7. Data: 2003-06-20 18:17:57
    Od: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl> wrote in

> [...]
    >
    > No, ale taka jest rzeczywistosc. Gdyby tych dlugow nie dawalo sie
    > odzyskac, to myslisz, ze ktos by je odkupywal od operatorow? To jest

    Chyba jednak nie sprzedaja swoich dlugow,bo np ja mimo ze dostawalem pisma od
    Kruka w sprawie dlugu w Canal Plus to jednak pieniadze mialem wplacic na rachunek
    Canalu a potwierdzenie zaplaty wyslac faksem/mailem (tzn zeskanowane
    potwierdzenie) do Kruka faceta ktory prowadzil moja sprawe (ach jak to pieknie
    brzmi).Nie oplaca sie sprzedawac takich malych dlugow,lepiej handlowac wielkimi np
    dlugami molochow panstwowych typu PKP czy huty.

  • 8. Data: 2003-06-20 18:52:34
    Od: "spock" <s...@o...net>

    > Sam bylem dluznikiem Canal Plus i mialem ponad 300 zl na minusie.Tez mnie
    nekala
    > firma windykacyjna Kruk.

    I przyszedł komornik do domu czy "pękłeś" i im zapłaciłeś?

  • 9. Data: 2003-06-20 19:09:04
    Od: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    "spock" <s...@o...net> wrote in

    > nekala
    >
    > I przyszedl komornik do domu czy "pekleś" i im zaplacileś?

    Nie.Wisialem im pieniadze przez jakies 4 miesiace,przez te 4 miesiace Kruk sie
    odzywal caly czas ale w koncu jakos zebralem kase i zaplacilem.A gdybym nie
    zaplacil to wiadomo jakby sie sprawa potoczyla.Niby jak bym mial sie bronic przed
    egzekucja skoro bylem ewidentnym dluznikiem,nic nie mialem na swoja obrone a dlug
    byl oczywisty.

  • 10. Data: 2003-06-20 19:25:41
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Pawel wrote:
    > Niby jak bym mial sie bronic przed
    > egzekucja skoro bylem ewidentnym dluznikiem,nic nie mialem na swoja obrone a dlug
    > byl oczywisty.

    np. przedawnieniem

    KG