  • 1. Data: 2003-05-09 12:02:11
    Temat: [interntet] Prawa autorskie
    Od: "MeWash" <m...@w...p0l>

    Witam!

    Na stronie o Forum Akwarystyki Polskiej w Toruniu (adres w podpisie)
    znajdują się zdjęcia, które wykonałem poczas tej imprezy. Wg prawa
    to ja mam prawa autorskie do tych zdjęć.

    Jest jednak pewien szczególny przypadek. Wiele z tych zdjęć
    przedstawia:
    1) slajdy - fotografie wyświetlanych na ekranie slajdów - nie skany
    czy odbitki np z IV Forum z dnia 12.04 wykład Pana Degena o
    Paletkach
    2) prezentacje zrobione np w Power Point: IV Forum z 11.04 wykład
    Maji Prusińskiej

    Czy w tych przypadkach także jestem właścicielem praw autorskich
    do zdjęć? Czy muszę prosić o pozwolenie na ich publikację czy
    wystarczy dopisek, że np "prezentacje lub zdjęcia są autorstwa
    tej i tej osoby"?

    --
    serdecznie pozdrawiam ..MeWash..
    -- www.republika.pl/torun_fap --

  • 2. Data: 2003-05-14 07:18:04
    Temat: Re: [interntet] Prawa autorskie
    Od: "MeWash" <m...@w...p0l>

    Użytkownik "MeWash" napisał ...

    [ciach]

    Nie wiem czy aż tak bardzo zagmatwałem pytając o tę
    sprawę czy rzeczywiście aż tak bardzo skomplikowana.

    A może pytam się o jakąś głupotę?

    Proszę o odpowiedź.