  • 1. Data: 2007-12-07 21:50:24
    Temat: ile czasu ma sąd na oddanie kasy?
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>

    Sędzia na rozprawie zarządził mi zwrot częsci kosztów procesu. Wpłaciłem
    kasę do sądu i teraz oczekuję zwrotu jej części jak orzekł sąd.
    MIneło już ponad miesiąc i kasy nie widać.

    Ile to może trwać?

    J.

  • 2. Data: 2007-12-07 21:56:12
    Temat: Re: ile czasu ma sąd na oddanie kasy?
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    jacobs napisał(a):
    > Sędzia na rozprawie zarządził mi zwrot częsci kosztów procesu. Wpłaciłem
    > kasę do sądu i teraz oczekuję zwrotu jej części jak orzekł sąd.
    > MIneło już ponad miesiąc i kasy nie widać.

    Ja kiedyś czekałem grubo ponad miesiąc. W końcu przyszedł przekaz.
    Bądź cierpliwy :) Jak nie dojdzie za 2 miesiace, to pójdź się spytać.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-12-08 05:10:01
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    jacobs pisze:
    > MIneło już ponad miesiąc i kasy nie widać.

    liczysz od wydania czy uprawomocnienia się orzeczenia?

    KG