  • 1. Data: 2007-12-07 20:08:20
    Temat: Wezwanie KPA 50
    Od: a...@o...pl

    Witam
    Właśnie dostałam wezwanie na podstawie art 50 KPA w sprawie
    meldunkowej w charakterze świadka. Jest piątek więc już nie dowiem
    się o co chodzi i będzie mnie zżerała ciekawość i lekki stresik, co to
    może być ktoś dostał coś takiego? Odpiszcie proszę o co może chodzić,
    w nowym miejscu zamieszkania mieszkam już 4lata.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-07 20:20:20
    Temat: Re: Wezwanie KPA 50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    Ktoś kogoś chce wymeldować z urzędu.

  • 3. Data: 2007-12-11 11:12:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote
    > Ktoś kogoś chce wymeldować z urzędu.

    Albo zameldować, choć to rzadkość. Może ktoś z sąsiadów, i będzie trzeba
    zaświadczyć czy mieszka czy nie.
    Na marginesie: Jakie są konsekwencję niestawienia w trybie kpa? Kto nakłada?
    Czy wchodzi w grę przymus fizyczny?

  • 4. Data: 2007-12-11 12:42:58
    Od: ZauraK <z...@z...zaurak>

    > Na marginesie: Jakie są konsekwencję niestawienia w trybie kpa? Kto nakłada?
    > Czy wchodzi w grę przymus fizyczny?

    A grzywna do 50 zł za pierwsze wezwanie i za kolejne do 200 zł.
    Dla OPORNYCH - ekstra - przepisy ogólne, a więc m.in. i doprowadzenie siłą.
    ;-)

    --
    ZauraK