  • 1. Data: 2002-07-31 10:39:20
    Temat: homologacja
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    Witam
    Problem natury prawnej, a właściwie sprzeczności prawnej.

    Jest zarejestrowany pojazd jako ciężarówka ale bez homologacji
    i wydział komunikacji nie wyraża zgody na przerejestrowanie
    do pojazdu osobowego.

    Co to jest za pojazd ?

    Dla jednych ciężarówka, dla innych osobowy
    i nie można tego wyprostować :-(

    Co zrobić szanowni grupowicze ?
    Do kogo się zwrócić ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-07-31 15:20:46
    Temat: Re: homologacja
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr K." <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Problem natury prawnej, a właściwie sprzeczności prawnej.
    >
    > Jest zarejestrowany pojazd jako ciężarówka ale bez homologacji
    Ciekawe na jakiej podstawie został zarejestrowany jako ciężarówka skoro
    nie posiada homologacji.Pewnie ona była,tylko mało kto wie gdzie jest.

    > i wydział komunikacji nie wyraża zgody na przerejestrowanie
    > do pojazdu osobowego.
    >
    > Co to jest za pojazd ?
    >
    > Dla jednych ciężarówka, dla innych osobowy
    > i nie można tego wyprostować :-(

    Osobowy jest tylko dla celów podatkowych,a dla innych ciężarowy.A co Ci
    przeszkadza jeździć ciężarówką-osobowy to ma prawie każdy:-)))
    > Co zrobić szanowni grupowicze ?

    > Do kogo się zwrócić ?

    Chyba tylko do Pana Boga,albo do sejmu coby zmienili przepisy.
    Jacek

    --

    usuń z adresu słowo spam jeśli masz ochotę do mnie napisać

  • 3. Data: 2002-08-01 06:54:56
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Osobowy jest tylko dla celów podatkowych,a dla innych ciężarowy.A co Ci
    > przeszkadza jeździć ciężarówką-osobowy to ma prawie każdy:-)))

    wiesz,
    często występują ograniczenia dla pojazdów ciężarowych:
    - prędkości
    - parkowania
    - zakazu wjazdu
    - na przejściu granicznym
    i pewnie jeszcze kilka by się znalazło.

    Dlatego szukam rozwiązania tego problemu i jasna ... mnie bierze !@#$%

    Piotr

  • 4. Data: 2002-08-01 17:20:00
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

> [...]
    > do pojazdu osobowego.
    >
    > Co to jest za pojazd ?
    >
    > Dla jednych ciężarówka, dla innych osobowy

    O ile dobrze pamietam to już od 2001 nie można zmienić rodzaju pojazdu tzn
    jesli jest zarejestrowany jako ciężarowy to do końca swoich dni bedzie
    ciężarowy. Należy o tym pamietać przy kupowaniu samochodu od firmy poniważ
    zmaiana z ciężarowego na osobowy jest nie możliwa.

    Serwiz