  • 1. Data: 2010-10-17 13:35:04
    Temat: gosc od dopalaczy
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    Jak nazywa się ten gość od dopalaczy: Dawid Bratko, czy Dawid B.? Bo
    zmienia się to jak w kalejdoskopie i już nie wiem która wersja
    obowiązuje?
    Podobnie z jego twarzą, czasami nosi maskę zorro lub rysy są
    rozpikselowane, jak po dopalaczach, a kiedy indziej w pełnej krasie.
    Dziękuje

  • 2. Data: 2010-10-17 18:26:48
    Temat: Re: gosc od dopalaczy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/17/2010 8:35 AM, szparag wrote:
> [...]
    > Podobnie z jego twarzą, czasami nosi maskę zorro lub rysy są
    > rozpikselowane, jak po dopalaczach, a kiedy indziej w pełnej krasie.

    jak siedzi to jest rozpikselowany Dawid B.
    Jak go wypuszczą to jest wyraźny dawid Bratko.
    Dopóki jest osobą "publiczną" nie ma przeciwskazan do poslugiwania sie
    wizerunkme i pełnymi danymi.
    jak jest aresztowany to już nie.

  • 3. Data: 2010-10-18 04:45:17
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-17 15:35, szparag pisze:
> [...]
    > Podobnie z jego twarzą, czasami nosi maskę zorro lub rysy są
    > rozpikselowane, jak po dopalaczach, a kiedy indziej w pełnej krasie.

    Cytat z dzisiejszych newsów:
    Materiał prokuratorski pozwala na postawienie zarzutów w sprawie
    zaginięcia Eugeniusza Wróbla, jego synowi Grzegorzowi W.

    Ten tzw. system tzw. "prawa" jest żałosny!

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-10-19 16:49:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jak go wypuszczą to jest wyraźny dawid Bratko.
    > Dopóki jest osobą "publiczną" nie ma przeciwskazan do poslugiwania sie

    W tym wypadku zdaje się sam zainteresowany zezwolił prasie na opublikowanie
    jego personaliów. Tak pisło albo na ONET, albo WP, bo już nei pamiętam.

  • 5. Data: 2010-10-19 18:42:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/19/2010 11:49 AM, Robert Tomasik wrote:

    > W tym wypadku zdaje się sam zainteresowany zezwolił prasie na
    > opublikowanie jego personaliów. Tak pisło albo na ONET, albo WP, bo już
    > nei pamiętam.

    a było cos takiego, ale to była jego zgoda już po zatrzymaniu go.