  • 1. Data: 2002-06-13 14:33:49
    Temat: firma , a lokal użytkowy
    Od: "super gość" <w...@h...pl>

    ktoś mi powie, w jakiej ustawie mogę poczytać o tym: kupiłem mieszkanie z
    lokalem użytkowym, niestety jest bardzo zaniedbane i wymaga remontu. W tej
    chwili prowadzę działalnośc gospod. (usługi marketingowe) i będę chciał
    zaadoptować ten lokal na swoje potrzeby. Chciałbym dowiedzieć się czegoś na
    temat, że tak powiem "ile mogę odliczyć kasy od działalności mojej firmy.

    może trochę niejasno piszę, ale jeżeli ktoś zrozumiał to proszę o pomoc

    Krzysztof