  • 1. Data: 2008-09-17 04:10:01
    Temat: dosc nietypowa sprawa.
    Od: Łukasz Olaś<M...@g...com>

    Witam...

    Mam taki problem....

    Dziś rano pojechałem z żoną na i przyjaciółmi nad wode ;/
    Dośc długi odcinek jechalismy po takiej gruntowej drodze tak z 2 km.

    Mój genialny kumpel wpadl na pomysł że pojedzie na haku cholownicznym ;/
    i ok, stanoł sobie na haku i tak jechał przez jakas chwile...

    Predkosc była nie wielka. z zrzedu 5-10 km/h

    Ale oczywiscie jak na niefart z zakretu wyjechał Jeep *jakiś nissan* a w nim
    strażak miejski i policjant.... oczywiscie nas zatrzymali.

    Kazał mi wysiąśc i poprosił o papiery... ok dałem mu *miałem wszytskie w
    porządku*

    Policjant mówi do mnie tak... Czy ty nie wiesz do czego służy hak???
    A ja do niego! Od kiedy my na ty??? co prawda gosc mial z 45lat od jakies 12 lat
    starszy odemnie. ale nie mial prawa mowic do mnie jak do kolegi!!!

    Oczywiscię wszytkie osoby spisał było ich 5.
    Trwało to jakieś 30min...

    Na koniec dodał powiedział...

    WYSYŁAMY WNIOSEK DO SĄDU GRODZKIEGO!!!
    i dodał jeszcze nie nie miałem zapietych pasów!!! a miałem na bank!!!

    i teraz pytanie...
    Co mi mogą za to zrobic??? jestem zielony w tym temacie... :(
    Wiem że to zachowanie z rzędu 15-latka, no ale cóż stało sie ;/ i nic na to nie
    poradze....

    Bardzo prosze o szybką odpowiedz...

    -> http://usenet.pomocprawna.info