  • 1. Data: 2003-01-31 13:32:03
    Temat: dom z lokatorami w spadku
    Od: "Yennifer" <y...@p...gazeta.pl>

    Witam
    odziedziczyłam nieruchomość z lokatorami.
    Dom jest w ruinie. Lokatorzy nie płacą czynszu. Czy jest sposób by ich
    wykwaterować i tam zamieszkać???
    PS. Dom otrzymałi dziadkowie w 1970r. jako mienie przesiedleńcze (wraz z
    lokatorami). Coś wspominali o nakazie eksmisji dla lokatorów z tego właśnie
    roku.

    Co mogę zrobić by tam zamieszkać?

    pozdr Yennifer

  • 2. Data: 2003-01-31 14:38:06
    Temat: Re: dom z lokatorami w spadku
    Od: "pietruszek" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Yennifer" <y...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PS. Dom otrzymałi dziadkowie w 1970r. jako mienie przesiedleńcze (wraz z
    > lokatorami). Coś wspominali o nakazie eksmisji dla lokatorów z tego

    pewni ze mozna ich wykwaterowac znajdujac lokale zastepcze :)
    jesli sie nadaja to na bruk

  • 3. Data: 2003-01-31 14:50:23
    Od: "Yennifer" <y...@p...gazeta.pl>

    > właśnie

    > pewni ze mozna ich wykwaterowac znajdujac lokale zastepcze :)
    > jesli sie nadaja to na bruk

    jakie wymagania musza spelniac te lokale zastepcze? Moga byc to wynajete
    mieszkania?

  • 4. Data: 2003-01-31 23:38:13
    Od: "pietruszek" <e...@w...go2.pl>

    > jakie wymagania musza spelniac te lokale zastepcze? Moga byc to wynajete
    > mieszkania?

    Trzeba by poszukac w ustawie, ostatnio w tej materii jest zamieszanie i ma
    byc nowa.. ale eksmitowac mozna tylko do lokalu zastepczego a latem mozna
    niektore kategorie lokatorow na bruk..

    Lokale zastepcze musza spelniac warunkie takie jak obecnie no chyba ze
    lokatorzy nie placa to mozna ich przeniesc do gorszego lokalu.. O eksmisji
    decyduje sąd! W ustawie sa zasady jakie powinien spelniac lokal zastepczy..
    Raczej czeka cie dluga droga. Lepiej jesli sie da porozumiec sie z
    lokatorami i podpisac nowe umowy najmu zeby placili :-)

    Mam nadzieje ze cos ci sie rozjasnilo.. Ja kiedys pomagalem po drugiej
    stronie barykady to cos wiem ale lepiej poczytac odpowiednia ustawe.. No i
    nie zapominac ze decyduje Sad

  • 5. Data: 2003-02-01 00:15:51
    Od: "pietruszek" <e...@w...go2.pl>

    (wraz

> [...]