  • 1. Data: 2011-03-02 17:05:13
    Temat: certyfikat na program do ksiegowości ?
    Od: m...@o...pl

    Napisałem kiedyś program magazynowy i płace. To było dość dawno temu, chyba
    jeszcze nie było nowej ustawy o rachunkowości i jej wymogów.
    Czy aby taki program jakaś firma mogła bezpiecznie używać konieczny jest jakiś
    /pytanie dyrektora /certyfikat ? Chodzi oto,żeby jakaś kontrola nie zarzuciła
    szefostwu, ze używa programu bez certyfikatu.

    Czy wystarczy:
    opis algorytmów+opis struktury bazy danych + instrukcja?
    A może inaczej ?

  • 2. Data: 2011-03-04 21:51:33
    Temat: Re: certyfikat na program do ksiegowości ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Mar 2011, m...@o...pl wrote:

> [...]
    > /pytanie dyrektora /certyfikat ? Chodzi oto,żeby jakaś kontrola nie zarzuciła
    > szefostwu, ze używa programu bez certyfikatu.

    Mi o tym nic nie wiadomo.
    Ale jest pytanie inne - czy toto ma być używane do postaci "tylko
    elektronicznej", czy *oprócz* dokumentacji papierowej?
    Bo do "tylko elektronicznej" są wymogi dotyczące nieingerencji
    w dane czy jakoś tak (pomijając technologiczny absurd tego
    wymogu).
    No i jest problem drobny - co z przypadkami których "program
    nie przewiduje"?
    :D
    (mogły dotąd nie wystąpić).

    pzdr, Gotfryd