  • 681. Data: 2022-01-28 06:29:09
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bierzemy dostępne dane i porównujemy skuteczność działania szczepionki
    > przeciw zakażeniom/bezobjawowej chorobie osób zaszczoionych powiedmzy 6
    > miesięcy temu (i możemy nawet porównać z tymi po trzeciej i drugiej
    > dawce miesiąc temu). No a jeśli się nie da, to znaczy że się nie da i

    No ale jak ustawić właściwą próbę bez jej kontroli? Nie można sobie po
    prostu wziąć kilku tysięcy osób, które nie wiadomoc co robiły i gdzie
    robiły pomiędzy otrzymaniem kolejnych dawek.

    > Takich już raczej nie zrobisz. No ale same operacje na istniejących
    > danych da się zrobić.

    MZ nie przy poziomie rzetelności, którego wymagasz :)

    > No nie - przy skuteczności szczepionki około 60% przed hospitalizacją z
    > 10% zostaje 6%. W ogólnym burdelu zupełnie pomijalne, tym bardziej że
    > oni generalnie lżej przechodzą i pod respiratorami wyjedzie pewnie 3%.
    > Trzeba celować w grupę która robi 90% "roboty". Zamiast siłowni trzaba
    > kontrolować certy w kościołach. No śmiało - zobaczymy czy minister ma jaja:P

    Ta, takie jak mieli ci wcześniejsci od narciarzy i handlarzy bronią.

    --
    Marcin

  • 682. Data: 2022-01-28 07:14:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale jak ustawić właściwą próbę bez jej kontroli? Nie można sobie po
    > prostu wziąć kilku tysięcy osób, które nie wiadomoc co robiły i gdzie
    > robiły pomiędzy otrzymaniem kolejnych dawek.

    No to powiedzmy głośno - nie ma badań i nie będzie. Nie ma naukowej
    podstawy:P Ale myślę że trochę dramatyzujesz. Dane o skuteczności
    szczepień w czasie są. I wątpię, żeby były dalej utrzymywane w nich
    podwójne ślepe próby. A jeśli są, to już masz obiekty do badań:P
    Natomiast są dane z terenu i trzeba miec naprawdę opaskę na oczach, żeby
    nie zauważyć, że szczepionka utraciła skutecznośc w zakresie
    zapobiegania chorobie/zakażeniu i transmisji. Przecież to widać gołym okiem.

    > MZ nie przy poziomie rzetelności, którego wymagasz :)

    No więc skoro się nie da, to trzeba spojrzeć w dostępne dane a nie
    rzucać artami podpisanymi pseudonimami dziennikarski i posługujących się
    tak precyzyjnymi określeniami jak little, limited, still somehow
    effective i to jest podobno dowód że działa;) Dobra - nie ma to nie ma.
    Bierzemy co jest - dane mówią, że nie działa. To znaczy że z
    prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością nie działa - przynajmniej w
    praktyce;)

    > Ta, takie jak mieli ci wcześniejsci od narciarzy i handlarzy bronią.

    No więc chyba doszliśmy już do porozumienia, że to jest robione "na
    króla juliana".

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 683. Data: 2022-01-28 08:14:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-01-28 o 07:14, Shrek pisze:

> [...]
    > nie zauważyć, że szczepionka utraciła skutecznośc w zakresie
    > zapobiegania chorobie/zakażeniu i transmisji. Przecież to widać gołym

    Ja bez badań gołym okiem widzę, że ze znanych mi osób większość
    jest zaszczepiona 3 dawką i znam tylko jedną osobę spośród nich, która
    się zakaziła.

    Poza tym kiedyś łapałem często różne infekcje i przechodziłem je
    parszywie długo charchając, smarkając i wypluwając płuca. Jak trafiłem
    do alergologa, to ten poradził mi zaszczepić się przeciwko grypie. I
    wtedy cud - przestałem łapać te drobne
    infekcje a od czasu szczepienia przeciw grypie (pierwszy raz kilka lat
    przed pandemią)
    może z raz czy dwa złapałem coś takiego, co wymusiło na mnie przyjęcie
    3x jakiejś tabletki, trwało trzy dni i przeszło.
    To masz naukowy dowód zarówno na łagodny przebieg jak i na ograniczenie
    zakażeń.

    Myślę, że na pewno ktoś to opracował naukowo, tylko znaleźć nie potrafcie,
    albo jest tak oczywiste, że nie rozprawiają o tym :-)

  • 684. Data: 2022-01-28 10:50:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 27 Jan 2022 16:07:56 +0100, J.F napisał(a):

    > Szwecja i Norwegia ... czemu takie duze roznice ?

    Skąd mam wiedzieć? Ja tylko umiem liczyć korelacje (jeśli są dane).
    Holandia i Belgia też sąsiedzi, a zgony/mln odpowiednio 679.5 i 1765.6, a
    PKB na ryja porównywalne.

    > Co to wnosi ? :-)

    Wcześniej napisałem "Podzieliłem zgony w krajach UE do końca 2020,
    kiedy jeszcze nikt nie był zaszczepiony, przez populację."

    > Ale np Luksemburg i Belgia?
    > No widac jaki PKB ma wplyw :-P

    A tu Rumunia ma mniejszą umieralność niż Luksemburg. Biedna Grecja zresztą
    też.

    > Te fale roznie wygladaly, a wplyw szczepien do marca raczej slaby -
    > malo zaszczepionych.

    Dobrze. Możesz wziąć zgony do końca lutego. Mnie się już nie chce, bo się
    narobiłem.
    Mam dobre serce, więc podzielę, się tabelką. Zmień tylko dane w kolumnie B,
    albo jeszcze lepiej dodaj nowy arkusz.
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vyGm_zdue2aP
    IyuNiV-0oVboBgS11XE1/edit?usp=sharing&ouid=115622087
    514474757554&rtpof=true&sd=true

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 685. Data: 2022-01-28 10:55:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 27 Jan 2022 19:15:03 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > https://www.worldometers.info/coronavirus/
    >
    > to wyraźnie widać, że nic nie widać, czyli dominującym czynnikiem może
    > być np. poprawność czy rzetelność procedur ustalania na co kto zmarł.

    To na pewno ma znaczenie, ale przynajmniej w UE powinno być w miarę
    rzetelnie, choć z drugiej strony tacy Grecy fałszowali dane o długu, żeby
    wejść do strefy euro.

  • 686. Data: 2022-01-28 10:56:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 27 Jan 2022 21:04:26 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Czy ktoś ruszył ciężką dupę by "ujednolicić"
    > statystyki kowidowe w krajach UE i stanach USA?

    Jesteś najbystrzejszy na grupie, więc najlepiej się nadajesz do takich
    wyzwań.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 687. Data: 2022-01-28 11:04:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 27 Jan 2022 16:23:18 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Zaraz dowiemy się jaki podział jest właściwy w tamtym
    > okresie.

    Masz zadatki na dobrego adwokata. Ale może już jesteś.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 688. Data: 2022-01-28 14:06:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.01.2022 o 06:16, Shrek pisze:

    > NIespecjalnie. Kwiatek pisze, że obora się pali, więc trza lać wodą i
    > udawać, że nie widzimy, że nie działa.

    Przecież działa... no ileż można?

    > No i kwiatek swoim mysleniem "lejemy wodą, bo co mamy robić" pokazuje
    > jedną rzecz - wiemy, że nie działa, ale po prostu udawajmy że działa, bo
    > w coś trzeba wierzyć.

    Pokazuję ci publikacje naukowców, którzy twierdzą, że działają.
    Wiemy, że działa.

> [...]
    > przeciw zakażeniom/bezobjawowej chorobie osób zaszczoionych powiedmzy 6
    > miesięcy temu (i możemy nawet porównać z tymi po trzeciej i drugiej

    A naukowcy to debile i ty musisz ich nauczyć jak to się robi prawidłowo.

    Noszjapierdole... przecież to właśnie robią. Z podziałem na grupy
    wiekowe, z podziałem na szczepionych jedną dawką, dwiema dawkami,
    dawkami przypominającymi... co jeszcze mogą dla ciebie zrobić?

    > to możesz ten jego raport z kocha przejrzeć. Ja jednen akapit bym
    > przjerzał, no ale jak prosiłem, żeby podał w którym to, to stwierdził,
    > że nie poda,

    Kłamiesz. Bezczelnie.

    > bo napiszę, że tam konkretów nie ma - zapewne dlatego, że
    > ich tam nie ma;)

    Podałem ci link do konkretnego raportu. Podałem ci od której do której
    strony znajdują się te dane w tym konkretnym raporcie.

    Kłamiesz, że ci nie podałem, zapewne dlatego, że tam są, ale tobie nie
    pasują.

    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-01-27.pdf

    Od strony 21 stan zaszczepienia
    Od strony 24 skuteczność szczepień

    Strona 29 tabela ze skutecznością

    Poniżej rysunek 19 z wykresami szacowanej skuteczności w czasie w
    zależności o wybranych punktów końcowych z podziałem na grupy wiekowe.

    Dodatkowo specjalnie dla ciebie:
    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Risikobewertung.html

    "Empfehlungen
    Damit die Infektionsdynamik zurückgeht, müssen so viele Übertragungen
    wie möglich vermieden werden. Hierfür sind sowohl Kontaktreduktion und
    Einhaltung der AHA+L-Regeln sowie die Impfung erforderlich. Die Impfung
    bietet grundsätzlich einen guten Schutz vor COVID-19, insbesondere gegen
    schwere Erkrankung und Hospitalisierung durch COVID-19; die
    Schutzwirkung - insbesondere hinsichtlich mild verlaufender Erkrankungen
    - lässt allerdings nach wenigen Monaten nach, sodass sie durch eine
    Auffrischimpfung wiederhergestellt werden muss. Nur durch Erreichen
    eines sehr hohen Anteils der vollständig Geimpften in der Bevölkerung
    und einer möglichst kleinen Zahl an Neuinfizierten können sowohl
    Übertragungen als auch schwere Erkrankungen, Krankenhausaufnahmen und
    Todesfälle wirksam reduziert werden.

    Die Verbreitung der Omikronvariante verstärkt die Notwendigkeit
    intensiver kontaktreduzierender Maßnahmen, konsequenter Einhaltung der
    AHA-L Regeln, sowie intensivierter Impfungen. Um einen guten Impfschutz
    auch gegen die Omikronvariante zu erreichen, sollten Auffrischimpfungen
    entsprechend den STIKO-Empfehlungen unbedingt und zeitnah wahrgenommen
    sowie noch nicht erfolgte Grundimmunisierungen dringend begonnen bzw.
    komplettiert werden."

    "Es wird insbesondere den noch nicht grundimmunisierten Personen
    dringend empfohlen, sich gegen COVID-19 impfen zu lassen und hierbei auf
    einen vollständigen Impfschutz zu achten. Bereits vollständig Geimpfte
    sollten gemäß STIKO-Empfehlungen die Möglichkeit der Auffrischimpfung
    (Boosterimpfung) nutzen. Für die Senkung der Neuinfektionen, den Schutz
    der Risikogruppen und die Minimierung schwerer Erkrankungen und
    Todesfälle ist die Impfung der Bevölkerung von zentraler Bedeutung. Alle
    Impfstoffe, die aktuell in Deutschland zur Verfügung stehen, schützen
    nach derzeitigen Erkenntnissen bei vollständiger Impfung sehr gut vor
    einer schweren Erkrankung; die Wirksamkeit der einzelnen Impfstoffe
    gegen die Omikronvariante ist noch nicht endgültig zu beurteilen. Die
    mRNA-Impfstoffe sind mittlerweile für Personen ab 5 bzw. 12 Jahren
    zugelassen. Noch immer sind allerdings viele Menschen nicht gegen
    COVID-19 geimpft. Daher ist es ist wichtig, dass barrierefreie und
    aufsuchende Impfangebote gemacht werden, und dass sich möglichst viele
    Menschen impfen lassen."

    "Da die verfügbaren Impfstoffe einen guten Schutz vor einer
    COVID-19-Erkrankung (insbesondere vor schweren Erkrankungen) bieten, ist
    grundsätzlich davon auszugehen, dass eine hohe Impfquote zu einer
    Entlastung des Gesundheitssystems beiträgt. Aufgrund der immer noch zu
    niedrigen Impfquoten hat das Infektionsgeschehen zu einer sehr hohen
    Zahl an schweren Erkrankungen und somit zu entsprechend hoher Belastung
    des Gesundheitssystems geführt. Dadurch kann es regional zu einer
    Einschränkung der Kapazitäten für die adäquate medizinische und
    intensivmedizinische Versorgung von Patientinnen und Patienten mit
    anderen schweren Erkrankungen kommen. Die Verbreitung der
    Omikronvariante, insbesondere in Verbindung mit einer ansteigenden
    Influenza-Aktivität, kann dies in den nächsten Wochen noch deutlich
    verschärfen."

    > Takich już raczej nie zrobisz. No ale same operacje na istniejących
    > danych da się zrobić.

    I czego nadal nie rozumiesz? Przecież analizują istniejące dane, a nie
    dane z dupy.

    Ty piszesz, że się zesrało i szczepionki nie działają.
    Teraz zmieniasz narrację, że niby ci chodzi o wolności obywatelskie.

    Zaczynasz kłamać jak szur i zaczynasz manipulować jak szur, że niby
    wychodzi na twoje, że szczepionki nie działają.
    Nie wychodzi.

    Napisałeś już do tych naukowców, że są durniami i wytłumaczyłeś im
    dlaczego szczepionki nie działają?
    Co odpisali?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 689. Data: 2022-01-28 14:14:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.01.2022 o 07:14, Shrek pisze:

> [...]
    > nie zauważyć, że szczepionka utraciła skutecznośc w zakresie
    > zapobiegania chorobie/zakażeniu i transmisji. Przecież to widać gołym

    A naukowcy to debile.

> [...]
    > tak precyzyjnymi określeniami jak little, limited, still somehow
    > effective i to jest podobno dowód że działa;)

    To zajrzyj do badań.

    > Dobra - nie ma to nie ma.
    > Bierzemy co jest - dane mówią, że nie działa.

    Przesłałeś te dane do RKI? Może ich nie znają?
    I co ci odpisali?

    > To znaczy że z
    > prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością nie działa - przynajmniej w
    > praktyce;)

    Naukowcy zawiązali spisek żeby ciebie oszukać.
    Przecież ty widzisz gołym okiem, że Ziemia jest płaska i oszukać się nie
    dasz.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 690. Data: 2022-01-28 15:06:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2022 14:14:50 +0100, Kviat wrote:

    > A naukowcy to debile.

    Jestes naukowcem?

    Bo inni naukowcy zaczynaja pisac o ujemnej skutecznosci szczepionki.

    A tu kolejna afera - troje łyżwiarzy ma pozytywny wynik przed
    igrzyskami. A tu jeszcze 7
    https://eurosport.tvn24.pl/pekin2022/pekin-2022-koro
    nawirus-w-kadrze-polskich-lyzwiarzy-na-igrzyska-olim
    pijskie-wykryto-cztery-przypadki,1093423.html

    Tak duzo antyszczepionkowcow wsrod sportowcow?

    > To zajrzyj do badań.

    A musza byc badania?

    https://covid19.who.int/region/euro/country/ie

    Tak wygladaja zachorowania w kraju, ktory ponoc przoduje
    w szczepieniu.

    J.