  • 1. Data: 2005-10-13 20:40:31
    Temat: Zwrot pieniedzy za kursy
    Od: Joystick <j...@N...eko.net.pl>

    Zapisalem sie na kursy przygotowawcze do matury. Okazalo sie, ze wykladowca
    jest naprawde kiepski. We wtorek mialem matme z super nauczycielem tory
    prowadzil rewelacyjne lekcje.
    Dzis mialem z facetem, ktory nie dosc ze byl nudny, robil mnostwo bledow,
    przeprowadzil bardzo malo materialu.
    Czy mozemy zadac zmiany nauczyciela ?
    Jesli nam odmowia mozemy zadac zwrotu kosztow?
    kurs kosztuje 560 zł i obejmuje 60 godzin nauczania
    zapisalismy sie w 7 osob
    cala grupa liczy 25 osob.
    niektorzy popieraja nasze zdanie o wykladowcy, ale nie wszyscy.

    Jakie mamy szanse ?

  • 2. Data: 2005-10-14 09:11:34
    Temat: Re: Zwrot pieniedzy za kursy
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joystick" <j...@N...eko.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapisalismy sie w 7 osob
    > cala grupa liczy 25 osob.
    > niektorzy popieraja nasze zdanie o wykladowcy, ale nie wszyscy.

    Żadne,
    chyba, że udowodnisz iż osoba prowadząca nie powinna prowadzić takiego kursu
    bo.. np nie ma przygotowania pedagogicznego,nie ma wykształcenia ani
    odpowiedniego doświadczenia.
    TMK

  • 3. Data: 2005-10-15 07:17:54
    Od: Joystick <j...@N...eko.net.pl>

    > Żadne,
    > chyba, że udowodnisz iż osoba prowadząca nie powinna prowadzić takiego kursu
    > bo.. np nie ma przygotowania pedagogicznego,nie ma wykształcenia ani
    > odpowiedniego doświadczenia.

    Jesli mi nie odpowiada, nie moge zrezygnowac ?!

  • 4. Data: 2005-10-15 07:39:46
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    > Jesli mi nie odpowiada, nie moge zrezygnowac ?!

    A o tym mówi umowa, którą podpisałeś.

    HaNkA