  • 1. Data: 2003-11-30 09:14:37
    Temat: Zwrot opłaty za parkowanie?
    Od: "MM" <v...@w...pl>

    Zakupilem roczny abonament na parkowanie w strefie. Aktualnie nie ma
    podstawy prawnej do pobierania oplaty za parkowanie bo rada miejska w moim
    miescie nie wydala stosownej uchwaly. Zamierzam wezwac gmine do zwrotu
    stosownej kwoty za okres kiedy mozna parkowac bez oplaty. Czy podstawa
    prawna bedzie bezpodstawne wzbogacenie?
    v...@w...pl

  • 2. Data: 2003-11-30 09:32:30
    Temat: Re: Zwrot opłaty za parkowanie?
    Od: "Psychik" <p...@c...pl>

    Użytkownik "MM" <v...@w...pl>

> [...]
    > miescie nie wydala stosownej uchwaly. Zamierzam wezwac gmine do zwrotu
    > stosownej kwoty za okres kiedy mozna parkowac bez oplaty. Czy podstawa

    nie wiem, czy chodzi o Poznan, czy tez o inne miasto (Szczecin? ;-), ale
    mi to wyglada na "niezgodnosc towaru z umowa" :-) dowiedz sie, czy miasto
    nie zrobilo tak, ze automatycznie przedluzylo o miesiac waznosc tego
    abonamentu.
    ale nie jest to zadne zdanie specjalisty, tylko uzytkownika tego
    panstwa(dranstwa) ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 3. Data: 2003-11-30 09:45:26
    Od: "MM" <v...@w...pl>

    nie ma takiej mozliwosci zeby przedluzac "automatycznia". Moze to nastapic
    tylko za zgoda wykupujacego abonament. Pewnie stosowna uchwala niedlugo
    bedzie i nalezna mi kwota bedzie niewielka ale dla zasady trzeba pozwac
    miasto ;-)

  • 4. Data: 2003-11-30 11:32:48
    Od: "Przemo P" <...@...x>

    > stosownej kwoty za okres kiedy mozna parkowac bez oplaty. Czy podstawa
    > prawna bedzie bezpodstawne wzbogacenie?

    słuchałem w tv (jeśli chodzi o Poznań) i mówili, że sami wiedzą i będą
    zwracać jak ktoś się zwróci również za karnety zakupione z automatu na ulicy
    do 15 grudnia (przez pomyłkę) - także jak sami o tym wiedzą, to pewnie
    specjalnie nie będzie trzeba się z podstawami prawnymi szarpać.
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 5. Data: 2003-11-30 13:52:42
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    nie wiem czy o to chodzi ale byc moze o te przepisy na podstawie , ktorych
    mista wydawaly uchwaly o platnym parkowaniu a ktore okazaly sie niezgodne z
    konstytucja /orzeczenie TK/ . jesli o to chodzi to TK mimo orzeczenia o ich
    niezgodnosci z KRP utrzymal je w mocy do .... /no wlasnie tego nie pamietam/
    ale wydaje mi sie ,ze chyba do konca grudnia .. ale moge sie mylic

    pozdr
    Lukasz