  • 1. Data: 2006-12-20 09:52:07
    Temat: Zwolnienie pracownika na chorobowym i urlopie opiekunczym ?
    Od: "TR" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Moze ktos podpowie;
    Jak mozna najlepiej zwolnić pracownika, który na przemian choruje lub bierze
    opieke nad dzieckiem?
    Facet ewidentnie przesadza.

    Pzdr
    TR

  • 2. Data: 2006-12-20 10:30:23
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział TR na tej grupie:

    > Jak mozna najlepiej zwolnić pracownika, który na przemian choruje lub bierze
    > opieke nad dzieckiem?

    Jest jakiś dzień przerwy? Wówczas możesz dać mu wypowiedzenie,
    aczkolwiek pamiętaj, że jeśli ma umowę na czas nieokreślony to musisz
    najsamprzód skonsultować rzecz ze związkami zawodowymi (jeśli jest
    członkiem lub oddał się pod opiekę) a także rozsądnie sformułować
    przyczynę wypowiedzenia.
    Zgodnie z orzecznictwem przedłużające się nieobecności i
    konieczność reorganizacji pracy to dobra przyczyna wypowiedzenia.

    > Facet ewidentnie przesadza.

    Jeśli złoży odwołanie to się okaże ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2006-12-20 11:05:07
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    A rozmawiales z pracownikiem? Tak szczerze i uczciwie? Jak bardzo przesadza?

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 4. Data: 2006-12-21 09:03:19
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl> wrote in
    message news:psp.1166612766@news.chmurka.net...
    > A rozmawiales z pracownikiem? Tak szczerze i uczciwie? Jak bardzo
    > przesadza?

    I co jeszcze , premie ma mu dac ? Jak pracownik ma trudna sytuacje zyciowa
    to sam powinnien do pracodawcy przyjsc i porozmawiac.

    Daniel

  • 5. Data: 2006-12-22 07:35:22
    Od: "TR" <t...@p...onet.pl>

    Trwa to juz ponad rok, kilka dni był w pracy ale (chyba) jest tez przepis ze
    nie mozna zwolnic zaraz po powrocie z choroby. Zreszto dawno juz go nie
    bylo. To nie jest jego truudna sytuacja zyciowa, tego jestem pewien.

    Nie mamy tez ochoty zaplacic mu odprawy i chcemy tak go zwolnić zeby w
    przypadku jego odwolania sie - wygrac.

    Dziekuje
    Pozdrawiam i Wesolych Świąt
    TR