  • 1. Data: 2006-12-19 22:34:30
    Temat: Jakie prawa przysługują stronie poszkodowanej?
    Od: Iwona <m...@i...pl>

    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie w necie mogę znaleść w/w prawa? Mój
    mąż zginął w czasie pożaru (tzn zaczadził się) i pani komisarz przed
    pierwszym przesłuchaniem dała mi do przeczytania i podpisania
    przysługujące mi prawa. Oczywiście nic z nich wtedy do mnie nie dotarło,
    a kopi nie dostałam. Męczy mnie dlaczego mieszkanie męża mimo, że leżało
    (i to jako jedyne)bezpośrednio obok płonącego pomieszczenia zostało
    otworzone dopiero po przeszlo godzinie prowadzenia akcji ratowniczej,
    kiedy ewakuowano już całą kamienicę. Ogień nie wydostał się na klatkę
    schodową, był też dostęp poprzez kosze z okna. Ostatecznie wyważono
    drzwi (po godzinie).Kiedy go znaleziono jeszcze żył, ale po chwili
    zmarł. Czy mam prawo pisemnie domagać się wyjaśnień jakie okoliczności
    spowodowały taką późną pomoc i od kogo.

    pozdrawiam
    Iwona