  • 1. Data: 2008-09-17 19:10:28
    Temat: Zus
    Od: h...@o...pl

    Potrzebuje inormacji na temat szans moich w walce z zusem w sądzie o
    stwierdzenie czy mój wypadek to był wypadek przy pracy czy nie. 13
    lutego miałem wypadek samochodowy- Zderzenie czołowe z autobusem na
    łuku drogi. Prowadziłem działalność gospodarczą jednoosobową. Nie
    pamietam nic co sie stało jeszcze 2 godz przed wypadkiem. Leżałem 2
    miesiące w szpitalu- złamany ząb obrotnika, złamana rzepka prawego
    kolana, wstrząs mózgu itp. Byłem na chorobowym pół roku, teraz jestem
    na świadczeniu rehabilitacyjnym.W karcie wypadku do protokołu nie wiem
    czemu podałem, że zasnąłem za kierownicą-tak mi sie wydawało wtedy,
    ZUS, z uwagi że nie miało tu miesjca wpływ czynnika zewnętrznego,
    tylko wewnętrzny, nie uznał mi tego wypadku jako "przy pracy". Jutro
    mam rozprawe i nie wiem jak się bronić? Dowiedziałem się, że jak nie
    uzna mi tego sąd to nie dostane ani złotówki od ZUSu za odszkodowanie!
    Proszę o doradzenie. pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2008-09-17 21:23:33
    Temat: Re: Zus
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik h...@o...pl napisał:
    [..]
    > uzna mi tego sąd to nie dostane ani złotówki od ZUSu za odszkodowanie!
    > Proszę o doradzenie. pozdrawiam i dziekuje

    Jak przeżyłeś złamanie zębu obrotnika i nie jesteś sparaliżowany to
    ciesz się, a nie martw ZUSem

    Kiedy wpisałeś do protokołu, że zasnąłeś!?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2008-09-18 16:14:27
    Od: h...@o...pl

    On 17 Wrz, 23:23, Arek <a...@e...net> wrote:
> [...]
    > ciesz się, a nie martw ZUSem
    >
    > Kiedy wpisałeś do protokołu, że zasnąłeś!?

    Wiem, nie martwie sie i wiem że dostałem 2gą szansę "od góry". Byłem w
    zusie w połowie kwietnia, to wtedy tak podałem. Ale odwoływałem się od
    tego 2 razy i sprawa poszła do sądu. dziś miałem rozprawe i sąd
    oddalił moją apelacje, nie było tu żadnego czynnika zewnętrzego. Sąd
    stwierdził prawdopodobne zaśnięcie- czynnik wewnętrzny, moja wina-
    wypadek komunikacyjny a nie w pracy.!!!!!Porażka