  • Data: 2005-12-28 19:41:41
    Temat: Zgoda na zameldowanie...
    Od: "Roman Keller" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zetknąłem sie ostatnio z następującym problemem:

    Po śmierci Ojca, majątek ( w tym przypadku dom ) został podzielony na dwie
    części.
    Pierwszą z części w całości nabyła Matka.
    Druga część została stosownie podzielona: 1/4 - dla Matki, 1/4 - dla syna
    (Mnie), 1/4 - dla pierwszej siostry, 1/4 - dla drugiej siostry.

    Przy czym w wymienionym wyżej domu na stałe zameldowana jest tylko Matka
    oraz Ja. Moje siostry mieszkają w swoich mieszkaniach w innych
    miejscowościach. Pojawiła się potrzeba zameldowania w domu mojego
    siostrzeńca - syna jednej z Moich sióstr.

    Czy podczas meldunku siostrzeńca, wymagana jest oprócz zgody osób
    zameldowanych (Matka, Ja) także zgoda moich sióstr? pomimo tego, iż nie są w
    tym domu zameldowane?

    Czy Zgodę na zameldowanie powinno napisac sie w obecności urzędnika, który
    załatwia sprwę meldunku, czy można to zrobić w inny, prostszy sposób?

    Pozdrawiam

    Roman Keller