  • Data: 2005-12-28 21:33:49
    Temat: Re: Zgoda na zameldowanie...
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Keller wrote:
    > Czy podczas meldunku siostrzeńca, wymagana jest oprócz zgody osób
    > zameldowanych (Matka, Ja) także zgoda moich sióstr? pomimo tego, iż nie są w
    > tym domu zameldowane?
    >
    > Czy Zgodę na zameldowanie powinno napisac sie w obecności urzędnika, który
    > załatwia sprwę meldunku, czy można to zrobić w inny, prostszy sposób?

    Zgoda w ogóle nie jest potrzebna.
    Jedynie potwierdzenie faktu pobytu.
    I nie widzę powodu, żeby musieli to potwierdzać wszyscy
    współwłaściciele, w tym Ci, którzy tam nie mieszkają.
    W zupełności wystarczy jeden - Ty.
    Swoją drogą zgodnie z prawem jeśli wynajęlibyście komuś część domu, to
    najemca mógłby sam potwierdzić czyjś pobyt i wcale nie musiałby
    uzyskiwać niczego od Was.

    Oczywiście nie gwarantuję znajomości prawa wśród urzędników.
    Równie dobrze może Ci się trafić taki, który sobie zażyczy potwierdzenia
    notarialnego od nieżyjącego ojca.
    Ale zgodnie z prawem w pełni wystarczy Twoje potwierdzenie.
    I powinno wystarczyć pisemne potwierdzenie w ręce siostrzeńca nawet bez
    Twojej obecności.

    --
    MArta
    m...@N...pl