  • Data: 2005-12-28 22:11:42
    Temat: Re: Zgoda na zameldowanie...
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Keller napisał(a):
    > Meldunek siostrzeńca jest meldunkiem czasowym. Tak się zastanawiam, nad tymi
    > zgodami współwłaścicieli - czy wystarczy, jak sie podpiszą i podeślą na mój
    > adres zgody na meldunek
    Jesli to pobyt czasowy a siostrzeniec *faktycznie* bedzie mieszkal w tym
    mieszkaniu to niczyja zgoda nie jest potrzebna - wlasciciel (wzglednie
    jeden z wlascicieli) ma *obowiazek* zameldowac delikwenta
    zamieszkujacego w jego mieszkaniu powyzej 3 dob. Wiec nie pytaj sie
    nikogo o zgode, tylko z siostrzencem do urzedu miasta i zalatwiac sprawe.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl