  • 1. Data: 2007-05-06 15:29:00
    Temat: Zdobywanie dowodow lamiac prawo
    Od: "lawender" <l...@o...eu>

    Czy osoba siegajaca sie sposobow lamiacych prawo w celu udowodnienia lamania
    prawa przez inna osobe moze byc rowniez oskarzona?

    Mam na mysli np. podsluchiwanie czy tez robienie zdjec celem zdobycia
    obciazajacych dowodow.

  • 2. Data: 2007-05-06 18:23:58
    Temat: Re: Zdobywanie dowodow lamiac prawo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    lawender napisał(a):
    > Czy osoba siegajaca sie sposobow lamiacych prawo w celu udowodnienia lamania
    > prawa przez inna osobe moze byc rowniez oskarzona?

    Rany... Weź może zatrudnij jakiegoś tłumacza, bo strasznie kaleczysz
    polską gramatykę...

    Ale do rzeczy: nie, nie może być 'również' oskarżona, bo jeśli człowiek
    A w sposób niezgodny z prawem zdobywał dowody na osobę B, to nie będzie
    oskarżony wraz z osobą B w sprawie przeciwko osobie B.

    Niemniej jednak A może zostać oskarżony za własne naruszenia prawa. Bo
    dlaczego niby miałby nie zostać oskarżony? Prawo złamał.

    > Mam na mysli np. podsluchiwanie czy tez robienie zdjec celem zdobycia
    > obciazajacych dowodow.

    A od kiedy robienie zdjęć jest łamaniem prawa??

  • 3. Data: 2007-05-06 18:42:53
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > A od kiedy robienie zdjęć jest łamaniem prawa??

    CHłodzi o zdjęcia tkz gole (dwa meższyzny w jednym łóżku)

    jkolina

  • 4. Data: 2007-05-06 19:43:25
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Janina WALLA napisał:
    > CHłodzi o zdjęcia tkz gole (dwa meższyzny w jednym łóżku)

    Jak skończyli 15 lat to żadne przestępstwo :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 5. Data: 2007-05-06 19:54:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Janina WALLA napisał(a):

    > CHłodzi o zdjęcia tkz gole (dwa meższyzny w jednym łóżku)

    Nie bełkocz.