  • 1. Data: 2009-06-28 22:42:48
    Temat: Założenie S.C.
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Chcę założyć S.C. Wiem, że muszę iść do Urzędu gminy po wpis. Mój drugi
    wspólnik jest z innej gminy. Jak to się musi potoczyć, aby założyć S.C.
    z adresem w mojej gminie?

    pozdr.
    stebi

  • 2. Data: 2009-06-29 06:24:13
    Temat: Re: Założenie S.C.
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 29 czerwiec 2009 00:42
    (autor stebi
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h28rl7$28hm$1@opal.icpnet.pl>):

    > Chcę założyć S.C. Wiem, że muszę iść do Urzędu gminy po wpis. Mój drugi
    > wspólnik jest z innej gminy. Jak to się musi potoczyć, aby założyć S.C.
    > z adresem w mojej gminie?

    On składa wniosek o rejestrację przedsiębiorcy w swojej gminie, a adres
    wykonywania działalności wpisuje taki, jak ma być. Spółka Cywilna nie
    podlega rejestracji w gminach. Postępuje dokładnie tak samo, jakby sam
    chciał być przedsiębiorcą i mieć sklep/biuro w innej gminie.

    --
    Tristan