  • 1. Data: 2007-10-06 17:11:36
    Temat: Zakup mieszkania
    Od: "Grzegorz A." <G...@g...com>

    Witam

    Jestem w trakcie zakupu mieszkania od developera.
    Pieniadze na zakup mieszkania pochodzily beda z kredytu hipotecznego.
    Z developerem podpisalem umowe przedwstepna.
    Bank wstepnie pozytywnie rozpatrzyl moj wniosek kredytowy, ale z
    zastrzezeniami:

    1. Załączony do wniosku kredytowego odpis z KW (z ewentualną notatką)
    jest wazny do dnia 2007-10-27. Po tym terminie wymagane badanie KW
    potwierdzajacej stan prawny przyjety do analizy.

    2. Konieczne przedstawienie notatki z badania KW z wyjasnieniem wzmianek;

    Bank zwrocil sie do odpowiednich organow z prosba o udostepnienie ksiegi
    wieczystej, ale okazalo sie ze ksiega jest w tej chwili u sedziego ktory
    wpisuje wzmianki (dokladnie nie pamietam, tak mi kobieta z banku przez
    telefon to przedstawila).

    Dopoki bank nie dostanie ksiegi wieczystej z opisem wzmianek nie beda
    rozpatrywac mojego wniosku kredytowego a ja nie bede mogl wywiazac sie z
    umowy przedwstepnej.

    Jezeli nie zaplace developerowi w terminie (z winy tego sedziego) to
    bede placil kary umowne.

    Co robic ?
    Jak sie do tego zabrac ?
    Czy niedostepnosc ksiegi wieczystej wplywa na moja korzysc na termin
    zaplaty developerowi za mieszkanie ?

    Dzieki